اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی سمنان خبر داد:

امضای تفاهمنامه همکاری هواشناسی و آب منطقه‏ای سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان سمنان از امضای تفاهمنامه همکاری بین اداره کل هواشناسی استان و شرکت آب منطقه‏ای سمنان خبر داد.

امضای تفاهمنامه همکاری هواشناسی و آب منطقه‏ای سمنان
سیدمهرداد حسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این باره اظهار داشت: در راستای توسعه همکاری‏های مشترک و استفاده مطلوب از ظرفیت‏های موجود در زمینه‏های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و تبادل اطلاعات، این تفاهمنامه بسته شد.
وی افزود: این تفاهمنامه در اجرای بند «الف» ماده (3) بین معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و معاون وزیر راه و ترابری و رئیس سازمان هواشناسی کشور و به منظور اجتناب از موازی‏کاری بسته شده بود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان اضافه کرد: تفاهم‏نامه همکاری بین اداره کل هواشناسی استان سمنان با نمایندگی سیدمهرداد حسینی به سمت مدیرکل و شرکت سهامی آب منطقه‏ای استان سمنان با نمایندگی اتابک جعفری به سمت مدیرعامل شرکت نیز در استان منعقد و مبادله شد.
حسینی یادآور شد: در این تفاهمنامه دو طرف متعهد شدند تا به منظور تبادل اطلاعات و بهره‏برداری بهینه، کارشناسان دو دستگاه در زمینه‏های آموزش، ادوات فنی و موقعیت، در اسرع وقت نسبت به بازدید از ایستگاه‏های دو دستگاه، اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‏ها و کارگاه‏های آموزشی برای متصدیان ایستگاه‏های هر دو گروه جهت همگن‏سازی و آموزش‏های لازم در خصوص نحوه و شیوه قرائت آمار در راستای بهبود بهره‏وری و کاهش هزینه‏ها در راستای ماموریت‏های دو سازمان مورد حمایت واقع می‏شود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: این دو دستگاه همچنین از توان مغزافزاری، سخت‏افزاری، نرم‏افزاری، آزمایشگاهی و کارشناسان یکدیگر در حوزه‏های فنی و تخصصی در جهت اهداف عالی این تفاهم‏نامه به ویژه پیشبرد پروژه‏های تحقیقاتی و کاربردی بهره‏گیری می‏کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول