اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب طرقبه:

115 مشترک غیرمجاز آب در طرقبه به دادگاه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز گفت: 115 مشترک غیرمجاز آب در این شهرستان ییلاقی به دادگاه معرفی شدند.

115 مشترک غیرمجاز آب در طرقبه به دادگاه معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، هادی اشرف‌زاده ظهر امروز در بازدید دبیر و اعضای ستاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از بخش‌های مختلف آب و فاضلاب شهر طرقبه اظهار داشت: این مشترکان در طی شش ماه نخست سالجاری توسط کارشناسان آب و فاضلاب شهری شناسایی و برای آنان تشکیل پرونده شده است.از این تعداد 80 مشترک غیر مجاز آب در سه ماه دوم سال جاری شناسایی شدند. 
وی تصریح کرد: این مشترکان به پدیده موسوم به " آب دزدی" اقدام می‌کردند بدون آنکه از عواقب آن آگاه باشند. 
مدیر آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز گفت: برای جلوگیری از فعالیت مشترکان غیر مجاز آب شهری هماهنگی خوبی با فرمانداری، دادگستری و دادستانی انجام شده است.
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی در بخش آب اقدام‌های پیشگیرانه‌ای برای مشترکان غیرمجاز آب شهری در نظر گرفته است.
اشرف‌زاده به الگوی مصرف آب اشاره کرد و گفت: برخی از مشترکان آب در طرقبه شاندیز دو برابر الگوی  تعیین شده آب مصرف می‌کنند. 12 هزار مشترک آب در طرقبه شاندیز روزانه 10 هزار متر مکعب آب مصرف می‌کنند.
این مقام مسئول به نقش زنان اشاره کرد و گفت: زنان نقش مهمی در جامعه دارند و در قالب طرح عفاف و حجاب به ارباب رجوع‌های بد حجاب پاسخگویی نمی‌کنیم. زنان در خانواده با تدبیر و اندیشه می‌توانند به رعایت الگوی مصرف آب در خانواده کمک کنند. 
دبیر ستاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شهرستان طرقبه شاندیز هم گفت: آب و فاضلاب شهری می‌تواند با تدوین طرح، جملاتی در زمینه عفاف و حجاب و چاپ آن بر روی قبوض آب نقش مهمی در ترویج این فرهنگ اسلامی و انسانی ایفا کند.
منصوره مروی زاده افزود: آب و فاضلاب شهری می‌تواند با جملات پیشگیرانه علاوه بر فرهنگ‌سازی در کاهش به کاهش آسیب‌ها در بین مشترکان خود به ویژه بانوان کمک کند. 
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول