اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس بین­ المللی ارس دانشگاه تبریز خبر داد:

پذیرش 7 رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین­ المللی ارس

خبرگزاری فارس: رئیس پردیس بین­ المللی ارس دانشگاه تبریز گفت: پذیرش در 7 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین­ المللی ارس دانشگاه تبریز امسال برای نخستین بار صورت گرفته است.

پذیرش 7 رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین­ المللی ارس
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، داود مختاری با بیان اینکه این دانشجویان در مجموع در 15 رشته کارشناسی ارشد پذیرش شده­‌اند، اظهار داشت: 401 دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین‌ المللی ارس دانشگاه تبریز برای نیم‌سال نخست سال تحصیلی 91-90 پذیرش شد.
وی استقبال از پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز را قابل توجه خواند و گفت: با توجه به سیاست‌های دانشگاه تبریز برای پذیرش دانشجویان خارجی و نیز فراهم آوردن زمینه ادامه تحصیل برای دانشجویان ایرانی در داخل کشور توسعه رشته­های مقاطع تحصیلات تکمیلی از برنامه ­های پردیس بین­ المللی ارس دانشگاه تبریز  است.
مختاری افزود: در این راستا برای نخستین بار در مقطع دکتری نیز در رشته‌ های عمران گرایش خاک و پی، عمران گرایش سازه‌های هیدرولیکی، زمین ­شناسی اقتصادی و فوتونیک نیز در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز نیز دانشجو پذیرش خواهد شد که در حال حاضر بررسی مدارک متقاضیان ثبت­نام در حال انجام است.
رئیس پردیس بین‌ المللی ارس دانشگاه تبریز تعداد کل دانشجویان شاغل به تحصیل در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز را 908 نفر اعلام کرد و یادآور شد: برنامه‌های توسعه­‌ای پردیس بین‌المللی ارس با توجه به برنامه‌های راهبردی بلندمدت علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه تبریز مطابق با سیاست­های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 1388 در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس(جلفا) که جاذبه­ های توریستی و تجاری فراوانی دارد زیر نظر این دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول