اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز خبر داد:

اقدامات مهم برای اسلامی کردن دانشگاه تبریز/ همه توطئه‌های در دانشگاه ‌تبریز خنثی شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز گفت: ما از هر نظر دغدغه وزیر علوم را برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها را درک می‌کنیم، به طوری در این دانشگاه نیز در این راستا اقدامات مهمی صورت گرفته است.

اقدامات مهم برای اسلامی کردن دانشگاه تبریز/ همه توطئه‌های در دانشگاه ‌تبریز خنثی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد تقی علوی صبح امروز در شورای دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه این دانشگاه دومین دانشگاه کشور از لحاظ سابقه و بزرگ‌ترین قطب شمال‌غرب کشور است، اظهار داشت: این دانشگاه از بدو تاسیس نقش بسیار برجسته‌ای در تحولات علمی، فرهنگی و سیاسی کشور داشته و در حال حاضر با داشتن 16 دانشکده، بیش از 600 نفر عضو هیئت علمی، بیش از 18هزار نفر دانشجو در شش رشته کاردانی، 90 رشته کارشناسی، پنج رشته کارشناسی ناپیوسته، 137 رشته کارشناسی ارشد و بیش از 80 رشته دکتری تخصصی به تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص مشغول است.

همه توطئه‌های در دانشگاه ‌تبریز خنثی شد
وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های اخیری که بعد از انتخابات در بعضی از دانشگاه‌ها صورت گرفت، یادآور شد: با کمک دانشگاهیان و تدبیر مسئولان کوچک‌ترین مشکلی در این دانشگاه به وجود نیامد و همه توطئه دشمنان نظام و کشور به یاری خدا خنثی شد.
علوی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های وزارت علوم در خصوص اسلامی شدن دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد:  دکتر دانشجو از جمله وزیران ولایی و از ارزشی‌ترین خدمتگزاران دولت احمدی‌نژاد هستند و ما از هر نظر دغدغه ایشان را برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها را درک می‌کنیم، به طوری در این دانشگاه نیز در این راستا اقدامات مهمی صورت گرفته است.
وی گفت: در این کشور و دانشگاه نور امید، فضای پیشرفت و کار حاکم است و برخی ناشیانه می‌خواهند این امید را به یاس تبدیل کنند غافل از اینکه  این کشور و دانشگاه به فضل خدا و تحت عنایات ولی عصر(عج) همچنان پله‌های ترقی را طی خواهد کرد.
در این آیین ایجاد سه رشته در مقطع دکترا و سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب اعضای شورای این دانشگاه رسید و در ادامه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه به ارایه نکته نظرات خود پرداختند.
رئیس دانشگاه تبریز توضیحات بیشتری در رابطه با اسلامی کردن در دانشگاه تبریز ارائه نکرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول