اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

همراهی همسران مبلغان یکی از مجاهدت‌های گمنام است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: همراهی همسران با مبلغان یکی از مجاهدت‌های خاموش، گمنام و مقدس است.

همراهی همسران مبلغان یکی از مجاهدت‌های گمنام است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام احمد زادهوش پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ششمین دوره علمی کاربردی همسران مبلغان که در قالب طرح همیاران تبلیغ در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: مبلغان در امر تبلیغ در همه شئون و عرصه‌ها همکاری داشته که جای تشکر و تقدیر دارد.
وی خاطرنشان کرد: همراهی همسران با مبلغان یکی از مجاهدت‌های خاموش، گمنام و مقدسی است که ایشان انجام می‌‌دهند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام مبلغان به شهرهای دورافتاده و نقاط محروم گفت: مسائل و مشکلات فراوانی در رفت و آمدهای تبلیغ مشاهده می‌شود که مشکلات امر تبلیغ را افزایش می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکلات تبلیغ بر دوش خانواده‌ها قرار دارد و از نزدیک شاهدیم برخی از این خانواده‌ها در امر تبلیغ آسیب می‌بینند.
زادهوش ادامه داد: امروز تعدادی از مبلغان نخبه، موثر و باتجربه به تبلیغ اعزام نمی‌شوند چراکه خانواده‌های آنها با برخی از مشکلات روبه‌رو شده‌اند.
وی عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای متکفل امر تبلیغ است ولی امر پر مسئله و گسترده تبلیغی چیزی نیست که انتظار داشته باشیم از عهده یک نهاد حوزوی برآید.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از رئیس ستاد اقامه نماز خواستار کمک و مساعدت در حل مسائل و مشکلات حوزه تبلیغ شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر همسران سایر مبلغان، همسران بشیران جوان نیز در معرض مشکلات قرار دارند و دست ما برای جبران این مشکلات کوتاه است.
زادهوش عنوان کرد: بخشی از مشکلات مالی در تبلیغ وجود دارد و برخی از خانواده‌ها با مسائل روحی مواجه هستند ولی بدون توقع و اعتراض این مجاهدت خاموش را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی همسران مبلغان در قالب همیاران تبلیغ گفت: این دوره از تجربه خوبی برخوردار بوده که از سال‌های گذشته حاصل شده است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همسران مبلغانی که از تحصیلات حوزوی محروم هستند برای همراهی در امر تبلیغ در این دوره شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول