اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین زندان فردوس خبر داد:

برگزاری مستمر کلاس‌های اخلاق در زندان فردوس

خبرگزاری فارس: جانشین اداره زندان شهرستان فردوس از برگزاری مستمر کلاس‌های اخلاق با مشارکت کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان این شهرستان خبر داد.

برگزاری مستمر کلاس‌های اخلاق در زندان فردوس
علیرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: انسان زمانی به سعادت واقعی می‌رسد که تعالیم حیات‌بخش اخلاق در متن زندگی او وارد شود و در همین راستا با بهره‌گیری از اساتید حوزه، زمینه برگزاری مداوم کلاس‌های اخلاق فراهم شده است.
وی همچنین از برنامه‌ریزی فرهنگی و با محوریت مسائل مذهبی ویژه سربازان وظیفه خبر داد و افزود: این برنامه‌ریزی به صورت هفتگی انجام و موضوعاتی همچون آموزش احکام، آموزش اخلاق و نیز مراسم مختلف ادعیه برگزار می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه اگر در رسالت فرهنگی خود نسبت به سربازان وظیفه کوتاهی کنیم، گناهی نابخشودنی را مرتکب شده‌ایم، تصریح کرد: سربازان وظیفه امانتی در دست ما هستند و باید به تقویت روح و روان سربازان وظیفه با تکیه بر محاسن و مکارم اخلاق پرداخت.
وی یادآور شد: روح تشنه آدمی در مقابل تعالیم نورانی و حیات‌بخش اسلامی مشتاق بهره‌گیری از این منبع نورانی است و می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه استفاده کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان از اخلاق اسلامی فراهم شود.
جانشین اداره زندان فردوس ادامه داد: انسان موجودی است که از دو بعد جسم و روح پدید آمده و هر کدام نیازها و آسیب‌های خاص خودش را دارد و همان گونه که بدن انسان به انواع غذاها احتیاج دارد، روح آدمی نیز به شادابی و تفریحات سالم نیازمند است.
وی یادآور شد: در فقه اسلامی ما، علاوه بر تفریحات و سرگرمی های سالم و مباح، بر تزکیه نفس و ایجاد فضای روحانی در شخص، خانواده و اجتماع تاکید شده است.
دهقان اداره زندان فردوس گفت: کلاس‌های اخلاق زندان فردوس برای کارکنان و سربازان وظیفه روزهای سه‌شنبه هر هفته با دعوت از اساتید حوزه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول