اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

خط فکری شهید شوشتری همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هم‌اکنون شاهد هستیم که خط فکری شهید بزرگوار سردار شوشتری در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

خط فکری شهید شوشتری همچنان ادامه دارد
مولوی نظیراحمدسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ایام شهادت شهید شوشتری و همرزمانش جزو روزهای تاریخی در تاریخ بلوچستان به حساب می‌آید.
وی افزود: دشمنان کوردل اسلام در همین روزها جسارت و جنایتی آفریدند که در طول تاریخ این حرکت سابقه ندارد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عمق جنایت به حدی بود که قلب مسلمانان ایران به ویژه برادان شیعه و سنی استان ما را مجروح کرد.
سلامی گفت: جریان شهادت سردار بزرگ شهید شوشتری و همرزمان ایشان وعده‌ای دیگر از مردم بی‌دفاع بلوچ و فارس که به سبب ایجاد اتحاد وانسجام گردهم جمع شده بودند و می‌خواستند میان مردم مختلف استان وحدت و همدلی بوجود آورند، قلب همگان را به درد آورد.
وی افزود: وحدت و اتحاد شیعه و سنی هرگز برای دشمنان نظام قابل نحمل نبود برای همین دست به چنین جنایتی زدند و می‌خواستند این حرکت وحدت‌آفرین سردار شوشتری را خفه کنند.
نماینده مردم سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خوشبختانه این جنایت نه تنها سبب جدایی و شکاف بین براداران شیعه و سنی نشد، بلکه وحدت و انسجام آنها را تقویت کرد.
سلامی تصریح کرد: هم‌اکنون شاهد هستیم که خط فکری شهید بزرگوار سردار شوشتری همچنان ادامه داشته و مجاهدان سپاه این خط و سیر را با جدیت دنبال می‌کنند.
وی آثار و نتایج خط فکری شهید شوشتری را وحدت بیش از پیش شیعه و سنی و عنوان کرد و گفت: دشمن از همین اتحادهراس داشت که خوشبختانه به هراسش افزوده شده است.
نماینده مردم سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن از این جنایت بزرگ و ددمنشانه هدفی را طراحی کرده بود با هوشیاری سران قبایل و طوایف و مردم مرزدار شیعه و سنی در رسیدن به آن ناکام ماند.
سلامی عنوان کرد: جنایات تروریستی نه تنها تاثیرمنفی در وحدت مسلمانان سراسر عالم ندارد، بلکه موجب رشد و نمو بیشتر آنها می‌شود.
‌در سال تاریخ 26 مهر ماه سال 1388 در منطقه پیشین شهرستان سرباز بر اثر عملیات تروریستی انتحاری سردار نورعلی شوشتری و همرزمان ایشان در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و تعدادی از مردم شیعه و سنی به شهادت رسیدند.
سردار شوشتری از فرماندهان فعالی بود که اقدامات بسیار موثری را در راستای تحکیم بخشیدن به وحدت قومی و مذهبی و دخیل کردن قومیت‌های در کارهای مختلف، انجام داد.
 انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول