اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت ساری:

فوتبال صنعت ساری برای کسب امتیاز به گرگان می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی صنعت ساری درآستانه بازی این هفته در برابر اتکا گلستان گفت: مطمئنا برای کسب امتیاز به گرگان می‌رویم.

فوتبال صنعت ساری برای کسب امتیاز به گرگان می‌رود
رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از برد با ارزش هفته گذشته در برابر پیام مخابرات شیراز، بازیکنان تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتند و با آمادگی بدنی خوب راهی گرگان خواهند شد.
وی گفت: در فصل جدید بازیکنان جوان بومی خوبی جذب کردیم و اگر در ادامه مسابقات، حاشیه دامن‌گیر تیم نشود با همین بازیکنان هم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. 
سرمربی صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل حال حاضر باشگاه عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار قوی است که با تلاش مسئولان ورزش استان و شهرستان معضل بزرگ مالی تیم با جذب یک سرمایه‌گذار برطرف شود.
وی درباره آمادگی بازیکنان تیمش گفت: همانطور که گفتم بازیکنان در حال حاضر پس از برد هفته گذشته در شرایط روحی خوبی به سر می‌برند و اگر مشکل خاصی رخ ندهد می‌توانیم به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست یابیم.
تقوی همچنین درباره مصدومیت دو بازیکن تیمش اظهار داشت: هفته گذشته در جریان بازی مقابل پیام مخابرات شیراز مصطفی عاقلی و سهیل جمالیان  دو بازیکن خوب ما مصدوم شدند و پزشک تیم تلاش می‌کند که هر چه سریع‌ترمصدومیت آنان حل شود.
سرمربی صنعت ساری درباره تیم مقابل اتکا گلستان تصریح کرد: این تیم یکی از باشگاه‌های بزرگ گلستان محسوب می‌شود و قدمت چند ساله در لیگ کشور دارد و با توجه به نزدیکی دو استان تا حدودی زیادی بازی دو تیم نزدیک به هم بوده و بازیکنان هم شناخت کافی با همدیگر دارند.
وی در پایان گفت: از مسئولان ورزش استان و شهرستان می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر مشکلات مالی و بدهی بازیکنان و کادر فنی را برطرف کنند تا بازیکنان و کادر فنی با روحیه و انگیزه بیشتری در لیگ حاضر شوند.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان پنجشنبه بیست و هشتم مهر از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی گرگان مهمان تیم اتکا گلستان است.
صنعت ساری هم اکنون با یک بازی و سه امتیاز در رده هفتم جدول گروه خود قرار دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول