اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان:

امسال 141 پروژه آموزشی و ورزشی تحویل داده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: در سال جاری 141 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با 630 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

امسال 141 پروژه آموزشی و ورزشی تحویل داده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد حسین سجاد شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به پروژه‌های تحویلی و آموزشی سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در پروژه‌های اخیر به جذابیت‌ها و ساختمان مدارس توجه ویژه کرده به نحوی که در فضای داخلی مدارس استفاده از مصالح جدید مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: امسال 141 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با 630 کلاس درس و 153هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 158 میلیارد تومان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.
مدیرکل نوسازی مدارس با بیان اینکه توجه به معماری و سیمای شهری توام با هم مورد توجه است، تصریح کرد: توسعه هم‌زمان فضای آموزشی و پرورشی و تبدیل مدارس قدیمی و جایگزینی آنها با مقام‌سازی مدارس قدیمی از مهم‌ترین جهت‌گیری مدارس تحویلی در سال جاری بوده است.48درصد فضاها آمورشی، 52  درصد پرورشی و ورزش هستند.
سجاد بیان داشت:60 پروژه مشارکتی با کمک خیران انجام شده و این در حالی است که 365 کلاس را با اعتبار دولتی و برخی نیز با هزینه کامل خیرین ساخته شده است.
وی به پروژه‌های شهری و روستای نوسازی مدارس اشاره کرد و گفت: 21 پروژه روستایی و 120 پروژه شهری از جمله این طرح‌ها بوده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان تاکید کرد: بیش از 80درصد جمعیت استان شهری هستند و درصد کمی را روستاها تشکیل می‌دهند.
وی ایجاد 67 فضای آمورشی را با 100هزار متر مربع و همچنین احداث 34 نمازخانه با هزینه 40 میلیارد تومان و ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستا را از جمله اقدامات سال جاری در بخش نوسازی دانست.
سجاد ساخت هشت سالن ورزشی با معماری منحصر به فرد، یک باب استخر در نجف آباد و تحویل 12 زمین چمن مصنوعی در هر منطقه را از جمله دیگر اقدامات نوسازی مدارس دانست.
وی با بیان اینکه تاکنون14 خوابگاه به دیگر فضاهای مورد نیاز اضافه شده است، بیان داشت: 28 مدرسه جایگزین مدارس قدیمی شده و سه پروژه نیز مقاوم‌سازی شده‌اند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول