اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی صورت گرفت؛

افزایش 31 درصدی پرداخت اینترنتی قبوض آب/ 38 درصد مشترکین آب قبوض غیر حضوری پرداخت کردند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: پرداخت غیر حضوری قبوض آب بها توسط مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری 31 درصد افزایش یافت.

افزایش 31 درصدی پرداخت اینترنتی قبوض آب/ 38 درصد مشترکین آب قبوض غیر حضوری پرداخت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی علی صادقی افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری 38 درصد مشترکین این شرکت قبوض آب‌های خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که 29 درصد بوده، 31 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه مشترکین این شرکت از پرداخت غیر حضوری قبوض آب بها استقبال خوبی داشته‌اند، تصریح کرد: استفاده از سیستم‌های خود پرداز، ارسال پیام کوتاه، تلفن‌بانک، اینترنت، پایانه فروش، اینترانت و خود دریافت شیوه‌هایی هستند که مشترکین برای پرداخت قبوض آب بها از آن استفاده کرده‌اند.
معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از تلفن‌بانک، پایانه فروش و اینترانت به ترتیب با 61، 41 و 32 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر از دیگر موارد مورد استفاده مشترکین برای پرداخت قبوض آب بها  قرار گرفته است.
صادقی اظهار امیدواری کرد با توجه به راه اندازی سامانه پرداخت غیر حضوری قبوض آب بها از طریق سامانه 2020  با مزایای برتر نسبت به سایر روش‌های مشابه همچون صرفه جویی در وقت و هزینه‌های مشترکین، بدون هزینه بودن تماس، امکان تماس در زمان قطع تلفن با شماره 2020 و در دسترس بودن این امکان در هر زمان و مکانی و... از این پس مشترکین از این شیوه برای پرداخت قبوض آب بها خود استفاده کنند.
وی اذعان داشت: هم اکنون در 13 شهر استان مشترکین از امکان پرداخت قبوض آب بها از طریق این سامانه 2020 برخوردار هستند و با پیگیری های انجام شده در آینده‌ای نزدیک تمام شهرهای استان از این امکان برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول