اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز داران، فریدونشهر و چادگان:

قبض گاز 646 میلیونی صحت ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز داران، فریدونشهر و چادگان گفت: قبض گاز 646 میلیونی صحت نداشته و فقط یک اشتباه یارانه‌ای بوده است.

قبض گاز 646 میلیونی صحت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیرو خبر منتشر شده روز گذشته مبنی بر صادر شدن قبض گاز 646 میلیونی برای یکی از ساکنان شهرستان داران در خبرگزاری فارس و جوسازی برخی رسانه‌ها در این رابطه، سید رضا میرهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این زمینه گفت: به محض تولید قبض گاز از سوی اداره برق شهرستان مربوطه، اصلاحیه‌ای بر این قبض قرار گرفت.
وی ادامه داد: قبض صادر شده با این مبلغ اشتباه رایانه‌ای بوده که بلافاصله این اشتباه از سوی مسئولان به سرعت رفع شده و اصلاحیه آن به دست مشترک گاز رسیده و هیچ‌گونه شکایتی از طرف این خانواده در این زمینه صورت نگرفته است.
رئیس اداره گاز داران، فریدونشهر و چادگان اظهار داشت: پس از هدفمند شدن یارانه‌ها، یک سری مشکلاتی در یارانه‌ها برای صدور قبض‌ها به وجود آمده اما به محض اطلاع، اشکالات به وجود آمده در قبض‌ها برطرف شد.
وی با اشاره به اینکه سیستم صدور قبض پس از هدفمند شدن یارانه‌ها بارها با چنین اشتباهاتی مواجه شده است، گفت: این قبض گاز در تاریخ 25 اردیبهشت سال جاری به صورت اصلاح شده و به مبلغ حدود سه تا چهار هزار تومان به دست مشترک رسیده است.
به گزارش فارس، روز گذشته خبری در زمینه صدور قبض گازی به مبلغ 646 میلیون و 154 هزار ریال برای یکی از اهالی شهرستان داران منتشر شده بود که با تکذیب مسئولان این شهرستان روبه‌رو شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول