اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان:

همدان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: فضای کلی استان آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است و امکانات و بسترهای لازم برای داشتن جشنواره‌ای پویا فراهم شده است.

همدان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، علی‌اکبر فامیل کریمی اظهار کرد: با توجه به اینکه جشنواره تئاتر برای دومین سال پیاپی در استان همدان برگزار می‌شود و استان سابقه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را نیز دارد، امسال کار استان کار سهل و ساده‌ای است.
وی تصریح کرد: استان همدان به لحاظ توانمندی در حوزه مدیریتی و فضاهایی که مرتبط با این موضوع است، در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مشکلی ندارد و می‌تواند به نحو احسن آن را برگزار کند. 
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به بررسی نیازهای کودکان و نوجوانان در آثار نمایشی خاطرنشان کرد: حوزه کودک حوزه‌ای تک بخشی نیست بلکه حوزه‌ای فرابخشی است و پیوست حوزه‌های دیگر  به شمار می رود.
وی سرمایه‌گذاری در بخش کودک را مهم دانست و ابراز داشت: نگاه به بخش کودکان و نوجوانان باید نگاه سرمایه‌گذاری باشد نه نگاهی هزینه‌‌ای، چرا که سرمایه گذاری در این بخش موجب نشاط و شادابی جامعه می‌شود.
فامیل‌کریمی افزود: کودکان و نوجوانان به عنوان مدیران فردایی هستند که امروز باید برای آن سرمایه‌گذاری شود تا در آینده شاهد مدیرانی پویا و توانمند در بخش‌های مختلف باشیم.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 20 آبان ماه در همدان برگزار می شود.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول