اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

درست مصرف کردن آب هنر محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: درست مصرف کردن آب هنری بزرگ در بین خانواده‌ها است.

درست مصرف کردن آب هنر محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در دومین نمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب البرز اظهار داشت: صحیح مصرف کردن آب یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید بیش از گذشته در بین خانواده‌ها فرهنگ سازی شود.
وی تأکید کرد: در این راستا درست مصرف کردن آب در بین خانواده‌ها به عنوان یک هنر بزرگ به حساب می‌آید که باید در جامعه نهادینه شود.
این مسئول افزود: آب یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین نعمت‌های خدادادی است که باید با استفاده از روش‌های صحیح از آن بهره‌برداری شده و با دقت کامل از آن استفاد کرد.
فرهادی گفت: با توجه به روند استفاده آب در کشور و محدودیت‌های موجود از این منبع خدادادی، پس باید برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در کشور انجام شود.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت ساخت و گسترش تصفیه خانه‌های فاضلاب در کشور خاطرنشان کرد: استان البرز از جمله مهم‌ترین استان‌های کشور است که باید این تصفیه خانه‌ها با رشد بیشتری مواجه شود.
استاندار البرز اظهار داشت: با احداث این تصفیه خانه‌ها می‌توانیم گامی مهم در جهت کاهش مصرف آب شرب برداریم.
وی تأکید کرد: ساخت این تصفیه خانه‌ها باعث می‌شود تا از پساب فاضلاب‌ها در مصارف صنعتی استفاده شده و آب به هدر نرود.
فرهادی بر بهره‌برداری علمی از منابع آبی کشور تأکید کرد و گفت: با استفاده از روش‌های علمی به منظور بهره‌برداری آب محدودیت‌های موجود در این زمینه با کاهش جدی مواجه خواهد شد.
در این مراسم همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز نیز طی سخنانی بر نهادینه کردن فرهنگ درست و صحیح استفاده آب تأکید کرد.
حسین نوری ادامه داد: در حال حاضر پنج تصفیه خانه فاضلاب در استان البرز در حال ساخت است.
وی اعتبار ساخت این تصفیه خانه‌ها را 527 میلیارد ریال عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب 52 غرفه برپا شده که آخرین دستاوردهای واحد تولیدی و صنعتی کشور در زمینه تجهیزات آب و فاضلاب به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا 29 مهر ماه جاری در مرکز دائمی نمایشگاه‌های استان البرز واقع در ضلع جنوبی میدان امام خمینی (ره ) پذیرای علاقمندان است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول