اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد:

تحقق ۷۰ درصد از بودجه امسال شهرداری اردبیل/خواهر خواندگی اردبیل و تیساواش‌وری

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از تحقق ۷۰ درصد از بودجه سال ۹۰ تا پایان امسال خبر داد و گفت: طی سفر به مجارستان، قرارداد خواهر خواندگی دو شهر اردبیل و تیساواش امضا شد.

تحقق ۷۰ درصد از بودجه امسال شهرداری اردبیل/خواهر خواندگی اردبیل و تیساواش‌وری
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با جمع‌آوری پیشنهادات و نظرات اعضای شورای شهر، سازمان‌ها و روسای مناطق مختلف تا چند ماه آینده بودجه سال آینده را تدوین و برای تنظیم در اختیار شورای شهر قرار می‌دهیم.
وی بیان داشت: نگاه ما بیشتر در برنامه‌ریزی‌ها توجه به کیفیت خواهد بود و با پرهیز از کمیت‌ها سعی می‌‌کنیم بودجه عملیات را پیشنهاد کنیم تا به اهداف بودجه‌ای خود دست یابیم.
این مسئول ادامه داد: امسال شهرداری اردبیل بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان سال قادر است 70 درصد بودجه مصوب سال 90 را از مبلغ 86 میلیون تومان محقق کند در حالی که ما باید به میزانی که توان کار داریم بودجه پیشنهاد کرده و در نظر گرفته و آنها را عملیاتی کنیم.
شهردار اردبیل با یادآوری اینکه اعلام برخی از ترک تشریفات برخلاف میل باطنی ما و بر اساس شرایط و حساسیت فصل کاری پیشنهاد می‌شود، افزود: ما نیز معتقدیم باید تمام پروژه‌های عمرانی براساس مزایده و مناقصات اجرایی و عملیاتی شود و نباید این کار بدون در نظر گرفتن ضوابط و مقررات قانونی انجام شود.
وی بیان داشت: ‌البته ترک تشریفات نیز روش قانونی است و نباید برخی شبهات و حرف و حدیث‌ها را در مورد آن واقعی تلقی کرده و در این کار با ترس و واهمه عمل کرد.
شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر خود به مجارستان و فرانسه، اظهار داشت: به همراه 18 نفر از اعضای اتاق بازرگانی در قالب تیم اقتصادی، بدون هزینه شهرداری و حتی دریافت ریالی حق ماموریت با هزینه اتاق بازرگانی به این سفر رفتیم که این سفر به دنبال سفر سه ماه قبل تیم اقتصادی مجارستان به اردبیل اتفاق افتاد.
بدری اضافه کرد: در این سفر تفاهمنامه و قرارداد خواهر خواندگی دو شهر اردبیل و تیساواش‌وری را به امضا رساندیم در حالی که این شهر با 30 هزار نفر جمعیت بسیار کوچک‌تر از شهر اردبیل است اما به دلیل برخی مشترکات این خواهر خواندگی انجام شد.
شهردار اردبیل ادامه داد:‌ در کشور مجارستان با روی کار آمدن حزب یوبیک و طرفداران آنها تلاش‌های موثری در برخورد با رژیم صهیونیستی و کشورهای استکباری شکل گرفته و در عوض به کشور ایران به عنوان یک دوست و همراه واقعی نگاه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان شهر بوداپست اصالت و خاستگاه خود را ایرانی و از شهر یزد می‌دانند و به همین خاطر ارادت و علاقه قلبی خود را به ایرانیان نشان می‌دهند.
این مسئول بیان داشت: در این سفر با حضور در شهر بوداپست پایتخت مجارستان، که دو میلیون جمعیت دارد، بیشترین توجه ما به مسایل عمران شهری و خدمات ارائه شده از سوی شهرداری معطوف شد زیرا این شهر همه گونه امکانات و فضاهای تفریحی، گردشی و توریستی را فراهم کرده است.
وی گفت:‌ این سفر در نهایت رعایت حرمت و احترام سیاسی و تقویت روابط دو جانبه انجام شد همچنین به دلیل اشتراکات فراوان تاریخی و علاقمندی آن دو کشور به ملت ایران، بستری از فعالیت‌ها و اقدامات ماندگار و تاثیر‌گذار  فراهم شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول