اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در زنجان در سال جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در زنجان
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در جلسه راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: نمایشگاه یاد یار مهربان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان زنجان در راستای افزایش بینش و آگاهی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ایجاد انگیزه بیشتر برای مطالعه، تحقیق و پژوهش دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: آشنایی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی با کتب غیر درسی، ایجاد زمینه عادت به مطالعه و توجه دانش‌آموزان به مقوله کتاب و کتابخوانی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: جشن اهدای کتاب از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است که در سال جاری با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در استان برگزار می‌شود.
وی ارتقای سرانه کتاب کتابخانه‌های مدارس استان، افزایش رغبت و افزایش سرانه مطالعه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: طرح‌های مختلفی در بخش‌های جاری و عمرانی از سوی این اداره کل در زنجان اجرایی می‌شود که 13 پیشنهاد ارائه شده و در این راستا برنامه‌ریزی می‌شود.
ایرج رحمانی با بیان اینکه 49 هیئت ورزشی به صورت فعال در استان فعالیت می‌کنند، افزود: 363 هیئت ورزشی در استان وجود دارد.
وی تعداد ورزشکاران استان زنجان را که تا کنون سازمان یافته‌اند 37 هزار و 384 نفر عنوان کرد و یادآور شد: این ورزشکاران در 245 باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند.
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان زنجان با ابراز خرسندی از نامگذاری استان زنجان به عنوان پایتخت ورزش‌های همگانی و پیاده‌روی، یادآور شد: استان زنجان در این زمینه از سایر استان‌های کشور پیشرو است.
وی مجموعه اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی را 6 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در صورت اختصاص این اعتبار پروژه‌های عمرانی ورزش استان انجام می‌شود.
وی از حضور 500 هزار نفری مردم زنجان در همایش پیاده‌روی اخیر خبر داد و گفت: روز 15 مهر به عنوان روز پاک استان نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول