اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان:

دستگاه‌ها از 20 درصد ظرفیت صدا و سیما استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی تنها از 20 درصد ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان استفاده می‌کنند.

دستگاه‌ها از 20 درصد ظرفیت صدا و سیما استفاده می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در جلسه راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار کرد: در نهمین جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان 2.5 میلیارد تومان به امر دیجیتالی شدن پخش شبکه اشراق اختصاص یافت که لزوم برنامه‌ریزی سریع‌ را با توجه به باقی ماندن بخشی از این فعالیت ضروری است.
وی با بیان اینکه با توجه به عدم سازگاری تکنولوژی دیجیتال با آنالوگ بخشی از پخش استان در حال حاضر به صورت آنالوگ است، افزود: ضروری است در این زمینه همکاری لازم صورت گیرد.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان بیان کرد: در حال حاضر برنامه‌های شبکه اشراق زنجان به صورت 20 ساعته پخش می‌شود، در حالی که با توجه به هجمه بالای شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف، باید برنامه‌ریزی مناسب فرهنگی صورت گیرد.
وی با اشاره به فعالیت 5 هزار شبکه قابل دسترسی در استان زنجان، افزود: تنها 115 شبکه از آرمان‌ها، باورها و اعتقادات دینی صیانت می‌کنند.
صفری عنوان کرد: اگر برنامه‌های شبکه اشراق با افزایش تولید برنامه همخوانی نداشته باشد با ریزش مخاطب روبه‌رو می‌شویم.
وی ادامه داد: با همه مشکلات پیش روی صدا و سیمای مرکز استان از محل صرفه‌جویی‌ها، میزان تولید استان چهار ساعت است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی این میزان افزایش یابد.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی تنها از 20 درصد ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان استفاده می‌کنند در حالیکه می‌توانند با بهره‌جویی از این فرصت در راستای ارائه برنامه‌های خود بیشتر استفاده کنند.
وی بر ضرورت تعامل دستگاه های اجرایی با صدا و سیما تاکید و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما و دستگاه‌های اجرایی هم افزایی مفیدی در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی یاستان صورت می‌گیرد.
صفری سیاه‌نمایی برنامه‌های دولت از سوی برخی رسانه‌های داخلی و خارجی را از توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم عنوان کرد و افزود: دستاوردهای انقلاب و نظام می‌تواند در تعاملی دو سویه به نحو مطلوبی به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی از پخش 650 ساعت برنامه تا پایان سال جاری مازاد بر تعهد استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری پخش می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول