اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز؛

برنامه‌های اجلاس سرداران و 2300 شهید نیشابور اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) و قائم‌مقام ستاد کنگره بزرگداشت شهدای نیشابور برنامه‌های دومین اجلاس بزرگداشت سرداران، امیران و دو هزار و 300 شهید این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های اجلاس سرداران و 2300 شهید نیشابور اعلام شد
سرهنگ پاسدار محسن قاجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: دومین اجلاسیه کنگره بزرگداشت سرداران و امیران و 2300 شهید شهرستان و دومین سالگرد شهید شوشتری همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) با حضور پرشور مردم شهیدپرور نیشابور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با دست‌اندرکاران و نهادهای ذی‌ربط درباره تدارک برنامه‌های مقدماتی، افزود: مراسم شبی با قرآن 27 مهر90 توسط اداره آموزش و پرورش در مسجد محمد رسول‌الله (ص)، مراسم شبی با قرآن 2 آبان 90 توسط اداره اوقاف و امور خیریه در هیئت ابوالفضلی برگزاری مراسم شب شعر و خاطره 3 آبان90 توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای سیمرغ، شب خاطره و سخنرانی 4 آبان 90 توسط شورای هیات و مجامع مذهبی در هیئت ابوالفضلی(ع)  برگزار می‌شود.
فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش، قدردانی از فداکاری‌ها و افتخارات شهید بزرگوار سردار شهید سرلشکر نورعلی شوشتری، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیشابور و احیای فرهنگ، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس نظام و شهدای گران‌قدر است که همه این ارزش‌ها به‌برکت خون پاک شهیدان والامقام به دست آمده و حفظ شده است.
قائم‌مقام ستاد کنگره بزرگداشت شهدای نیشابور خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه با همکاری و همیاری کلیه مسئولان شهرستان به‌خصوص حمایت‌های معاون استاندار و فرماندار نیشابور، مدیر مجتمع فولاد و بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستادی متشکل از هشت کمیته و دبیرخانه ستاد در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شده که در حال فعالیت هستند.
قاجاریان اظهار امیدواری کرد: برگزاری با کیفیت این یادواره، الگویی برای سایر شهرستان‌های خراسان رضوی و دیگر مناطق کشور باشد.
وی گفت: با برگزاری این همایش بار دیگر مردم خطه شهیدپرور شهرستان نیشابور ضمن میثاق مجدد با آرمان ها و روح بلند شهدا، نوای ملکوتی رهبر معظم انقلاب که فرمود: «یاد و خاطره شهدا همیشه باید در فضای جامعه زنده بماند» لبیک گفته و با کار خدایی فضای معنوی را بر این شهر حاکم می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول