اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه تأکید کرد:

اعتبارات بخش ورزش باید مدیریت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه گفت: اعتبارات ورزش اگر حداقل هم باشد باید مدیریت شود و مربیان ورزش رغبت بیشتری به تربیت ورزشکاران داشته باشند.

اعتبارات بخش ورزش باید مدیریت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار با جامعه ورزش سربیشه اظهار داشت: در دین ما به ورزش توصیه‌های فراوانی شده است در این راستا باید تلاش شود که انگیزه و شوق ورزش به ورزشکاران تزریق شود تا بتوانند با آرامش به ورزش بپردازند.
فرماندار سربیشه گفت:  ورزش معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد را ریشه‌کن یا به حداقل می‌رساند و در این راستا رسالت اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی سنگین و خطیرتر می‌شود و باید در راستای تقویت و فرهنگ‌سازی اقدامات لازم را انجام دهند.
حسین‌پور تاکید کرد: باید اخلاقیات در ورزش حاکم باشد چراکه یک مربی ورزش باید یک مربی اخلاق هم باشد و احترام به مربی و پیشکسوتان سرلوحه کاری ورزشکاران قرار گیرد.
فرماندار سربیشه یادآور شد: جدای از ورزش‌های قهرمانی بیشترین همت و تلاش دست‌اندرکاران ورزش باید در ترغیب مردم به فعالیت‌های ورزش‌های همگانی صورت گیرد تا جزئی از زندگی مردم جامعه باشد.
وی حمایت خود را از ورزش شهرستان اعلام و تشویق و قدردانی از مدال‌آوران را که در عرصه‌های استانی و کشوری مقام‌آور باشند تاکید کرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سربیشه نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مدون کردن برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت استراتژی ورزش، رشد قابل توجهی داشته‌ایم و در بسیاری از رشته‌ها در میادین استانی و کشوری حضور یافته‌ایم که کسب چندین مقام حاصل این تلاش‌ها بوده است.
شهرام بازیار افزود: از حیث تعداد ورزشکاران سازمان یافته در هفت ماه سال 90 نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری حاصل شده که نتیجه آن یک‌هزار و 300 ورزشکار فعال با توجه به حجم جمعیتی شهرستان بوده که با ایجاد زمینه‌های مختلف تلاش می‌شود این آمار افزایش یابد.
وی تاکید کرد: با حمایت مسؤلان شهرستانی و استانی و با اتحاد و همدلی بسیاری از مشکلات فراروی ورزش شهرستان از بین می‌رود و در این راه مردم فهیم این شهرستان نیز باید قبول کنند که ورزش برای حفظ نشاط و سلامتی خود و خانواده آنها است و حتما در سبد خانوار خود به ورزش اهمیت دهند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان سربیشه افزود: بالغ بر 14 همایش پیاده‌روی خانوادگی از ابتدای سال جاری تاکنون در سراسر شهرستان اجرا شده که این برنامه به صورت مستمر ادامه دارد و بانوان نیز باید در صحنه‌های ورزش حضور داشته باشند.
بازیار در پایان با تشکر از زحمات و خدمات دست‌اندرکاران هیئت‌های ورزشی شهرستان، خواستار تلاش بیشتر این هیئت‌ها در راستای پیشرفت و بالابردن جایگاه ورزش شهرستان در استان شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول