اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره شهر فرهنگ خبر داد:

ارزیابی بیش از 3 هزار اثر در جشنواره شهر فرهنگ

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره شهر فرهنگ گفت: بیش از سه هزار و 500 اثر در این جشنواره ارزیابی شد.

ارزیابی بیش از 3 هزار اثر در جشنواره شهر فرهنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، حسین سعیدی اظهار داشت: حضور شهرداری‌ها در جشنواره، ایجاد فضایی سالم برای رقابت بین آنها و حضور ارزشمند چهره‌های ملی و فرهیخته از محورها و ویژگی‌های مهم جشنواره شهر فرهنگ بود.
وی قضاوت در زمینه کیفیت جشنواره را به صاحب‌نظران واگذار کرد و ادامه داد: قضاوت با این حال برای رسیدن به وضعیت مطلوب و آرمانی باید بیشتر تلاش کنیم.
دبیر جشنواره شهر فرهنگ با اشاره به ارزیابی بیش از سه هزار و 500 اثر فرهنگی در این جشنواره گفت: زمینه‌سازی برای ایجاد یک فضای رقابت سالم بین بخش‌های مختلف فرهنگی شهرداری‌ها از دیگر نکات بسیار مثبت در این امر است.
وی با اشاره به حضور ارزشمند چهره‌های فرهیخته ملی در داوری آثاررسیده به جشنواره اظهار داشت: یکی از نکات قوت این جشنواره همکاری و حضور پررنگ چهره‌ها و فرهیختگان بزرگ سراسر کشور نظیر مدیران شبکه‌های سیما، کارگردانان فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی، کارشناسان مذهبی و اجتماعی بود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول