اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد:

آموزش 424 نفر برای سرشماری نفوس در قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر از آموزش 424 نفر کارآموز در قالب طرح آمار نفوس و مسکن سال 90 شهرستان قائمشهر خبر داد.

آموزش 424 نفر برای سرشماری نفوس در قائمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک صبح امروز در جمع خبرنگاران با محوریت طرح آمار نفوس و مسکن سال 90 شهرستان قائمشهر با بیان اینکه آمار زیربنای تمام حرکات هر سازمانی است، اظهار داشت: در صورتی که آمار قابل اطمینانی در سازمان وجود نداشته باشد برنامه‌ریزی با مشکل روبرو شده و امکانات موجود در مسیر درست به کار گرفته نمی‌شود.
وی آمار را مهم‌ترین ابزار ارزیابی عملکرد گذشته، حال و برنامه‌ریزی برای آینده دانست و از آن به عنوان عامل اصلی سیاست‌گذاری و مدیریت در هر سازمانی یاد کرد.
فرماندار قائمشهر با مهم خواندن ارزشیابی به عنوان یکی از اصول مهم در سیاست‌گذاری‌ها ابراز داشت: انجام هر اقدامی در سیاست‌گذاری‌های سازمانی نیازمند دقت کافی در ارزشیابی علمی است.
وی موثق بودن، مهم و کلیدی و به‌روز بودن و داشتن دیدگاه سیستماتیک را از خصوصیات مهم آمار قلمداد کرد و افزود: آمار دقیق راه رسیدن به توسعه پایدار است.
پیرفلک خاطرنشان کرد: در شهرستان قائمشهر 386 نفر در رده‌های اجرایی، 244 نفر مامور سرشماری، 67 کارشناس گروه، 60 نفر بازبین، 15 نفر کارشناس بازبین، 17 نفر کارشناس مسئول فنی برای اجرای دقیق طرح نفوس و مسکن سال جاری فعالیت می‌کنند.
این مسئول افزود: عملیات میدانی سرشماری کل شهرستان قائمشهر در 67 منطقه اجرا می‌شود که 39 منطقه شهری و 28 منطقه روستایی است.
وی از خانواده‌های شهرستان قائمشهر خواستار شد: در زمان اجرای طرح که از 2 تا 22 آبان ماه در سراسر کشور به اجرا در می‌آید از سفرهای برون شهری بکاهند و با ارائه دقیق و به‌ دور از هرگونه توجهی به شایعات با ماموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند.
پیرفلک اذعان داشت: حضور یک فرد آگاه با در دست داشتن کارت ملی یا کپی اطلاعات خانوار و یا یادداشت مشخصات فردی اعضای خانواده برای هر منزل الزامی است تا اطلاعات به صورت درست و در زمان مناسب جمع‌آوری شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول