اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان تبلیغات اسلامی؛

اعزام 31 هیئت مذهبی رامهرمز به عتبات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رامهرمز از اعطای هزینه‌های اعزام به کربلای معلی و نجف اشرف برای 31 هیئت‌های مذهبی این شهرستان خبر داد.

اعزام 31 هیئت مذهبی رامهرمز به عتبات
به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام محمدجواد حسین‌وند در جمع هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان رامهرمز در بخش هیئت‌های مذهبی از فعال‌ترین شهرستان‌های استان به شمار می‌آید.
وی با اشاره به اینکه فعالیت هیئت‌های مذهبی در این شهرستان بسیار چشمگیر است، گفت: هیچ مراسم مذهبی وجود ندارد که در سطح شهرستان رامهرمز گرامی داشته نشود و این اتفاق تنها به دلیل فعالیت بسیار زیاد مردم و به ویژه هیئت‌های مذهبی این شهرستان است.
این مقام مسئول با قدردانی از هیئت‌های مذهبی در این شهرستان بیان کرد: هیئت‌های مذهبی سالم‌ترین تشکل‌هایی هستند که با تکیه بر داشته‌های مذهبی و کمک‌های مردمی در حال فعالیت هستند و باید به این تشکل‌های پربار و هیئت‌های نورانی افتخار کرد.
حسین‌وند با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی مردمی هستند، گفت: هیئت‌های مذهبی با حمایت مردم و نذورات اداره می‌شوند و این باعث بقای این تشکل‌های با سابقه است.
وی با اشاره به فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان فعالیت هیئت‌های مذهبی بسیار چشمگیر است و همگی در راستای برگزاری جلسات متعدد قرآنی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی رامهرمز درباره پرداخت کمک هزینه اعزام هیئت‌های مذهبی به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی این شهرستان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات را دریافت کرده‌اند و پایان ماه مبارک رمضان به این سفر روحانی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول