اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توزیع نیروی برق کردستان اعلام کرد:

پرداخت غیرحضوری قبوض برق 37 درصد از مشترکین کردستان

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: 37 درصد مشترکین این شرکت قبوض خود را غیر حضوری پرداخت می‌کنند.

پرداخت غیرحضوری قبوض برق 37 درصد از مشترکین کردستان
فرهاد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت:‌ در سه ماه اول سال جاری 37 درصد از مشترکین شرکت قبوض خود را از طریق غیرحضوری پرداخت نموده‌اند که این مقدار به نسبت سال گذشته در حدود 25 در صد افزایش یافته است.
وی افزود: در سه ماه اول سال گذشته تنها 12 درصد از مشترکین بدون مراجعه مستقیم به بانک‌ها قبوض خود را پرداخت می‌کردند که این میزان در سال جاری به 37 درصد رسیده است.
احمدزاده با اشاره به مزایای پرداخت غیرحضوری قبوض، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به سهولت پرداخت قبوض برق از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه و یا از طریق اینترنت و دستگاه‏های عابر بانک که موجب سرعت و سهولت در پرداخت، کاهش مراجعات به بانک‏ها و اتلاف وقت و انرژی می‌شود، انتظار می‌رود مشترکین اهتمام بیشتری در پرداخت غیرحضوری قبوض برق مصرفی داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزود: این قانون مصرف برق استان را به حد چشمگیری کاهش داد و به واسطه اجرای این قانون و همکاری صمیمانه شهروندان گرامی، تابستان امسال را بدون اعمال خاموشی سپری کردیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: اگر مشترکین سؤالی در مورد اجرای این قانون و یا نحوه محاسبه قبوض برق مصرفی خود داشته باشند می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت به آدرس www.kurdelectric.ir، بخش هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مشترکین با پرداخت به موقع قبوض برق مصرفی خود شرکت توزیع برق را در ارائه خدمات بهتر و تامین برق مطمئن یاری نمایند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول