اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون اسکواش صورت گرفت؛

افتتاح نخستین کورت شیشه‌ای اسکواش ایران در سنندج

خبرگزاری فارس: نخستین کورت چهار طرف شیشه‌ اسکواش ایران با حضور رئیس فدراسیون اسکواش و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در سنندج افتتاح شد.

افتتاح نخستین کورت شیشه‌ای اسکواش ایران در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، برای ساخت این کورت که در مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج قرار دارد، 200 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره‌کل ورزش استان، حمایت سایر ادارات و کمک‌های بخش خصوصی هزینه شده است.
رئیس هیئت اسکواش استان کردستان در مراسم افتتاحیه این کورت گفت: علاوه بر این کورت، قرار است سه محل دیگر در سنندج برای ایجاد کورت‌های اسکواش اختصاص دهند.
شاهو طوفانی افزود: در نظر داریم که دیواره‌های نیز با همکاری آموزش و پرورش در فضاهای مرده و یا دیوار حیاط مدارس به منظور جذب افرادی بیشتر به این رشته ورزشی ایجاد کنیم.
به گفته وی، استان کردستان در رشته‌های ورزشی دارای راکد از استان‌های برتر است و به یقین این مسئله موجب پیشرفت اسکواش در این استان خواهد شد.
طوفانی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی موثر و نیز جذب افرادی نخبه استان کردستان در آینده‌ای نه چندان دور به قطب اسکواش کشور تبدیل می‌شود و این با قابلیت‌هایی که در جوانان و نوجوانان این استان وجود دارد، دور از انتظار نیست.
رئیس هیئت اسکواش کردستان به برنامه‌های این هیئت برای جذب مربی و بازیکن اشاره و تصریح کرد: فراخوانی به منظور جذب افرادی علاقه‌مند برای مربی اسکواش داده خواهد شد و افراد راغب به فعالیت در این رشته ورزشی با کمک کمیته فنی فدراسیون در قالب کلاس‌هایی آموزش دوره مربیگری می‌بینند.
طوفانی خاطرنشان کرد: فراخوان جذب بازیکن نیز بعد از برگزاری دوره آموزش مربیگری اعلام خواهد شد که طی آن از تمامی بانوان و آقایان مشتاق در این رشته ورزشی ثبت‌نام می‌شود.
وی اضافه کرد: مربیان آموزش دیده نیز افراد جذب شده را آموزش می‌دهند و از میان آنها افرادی برای تیم اسکواش کردستان گزینش خواهند شد.
طوفانی در پایان از آمادگی هیئت اسکواش کردستان برای برگزاری اردوی تیم ملی در این استان خبر داد و گفت: کردستان ظرفیت‌های لازم برای برگزاری این اردو را دارد و با تمام توان از برگزاری این اردو در استان حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول