اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای آسیایی قایقرانی معلولان:

کسب سهمیه روئینگ امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: دارنده طلای آسیایی قایقرانی معلولان گفت: در صورت موافقت فدراسیون قایقرانی برای شرکت در روئینگ انتخابی المپیک، اگر میکس «یک آقا و خانم» داشته باشیم کسب مدال امکان‌پذیراست.

کسب سهمیه روئینگ امکان‌پذیر است
نادر عیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره سطح رقابت‌های آسیایی معلولان اظهار داشت: مسابقات آسیایی معلولان نخستین بار برگزار شد و سطح خوبی داشت البته معلولان در سطح معمولی بودند.
وی ادامه داد: یک سال در تیم معلولان تمرین می‌کنم و با وجود اینکه از دو سالگی معلول بودم اما بیشتر در بخش افراد سالم مسابقه می‌دادم.
عیوضی گفت: اگر فدراسیون «میکس دو نفره» را اجازه دهد می‌توانیم برای روئینگ انتخابی المپیک شرکت کنیم.
این قهرمان قایقرانی بیان داشت: در صورتی که یک معلول آقا و یک خانم در قایق باشند می‌توانیم تیم برای انتخابی المپیک داشته باشیم و 100 درصد مدال طلا را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه تنها با میکس می‌توانیم کسب سهمیه المپیک روئینگ داشته باشیم، عنوان کرد: تاکنون ایران در این بخش شرکت نکرده است و نیاز به تصمیم فدراسیون قایقرانی کشورمان داریم.
عیوضی اذعان داشت: در پارالمپیک گوانگجو بدشانسی آوردم و در یک نفره کلاس نگرفتیم.
وی که از 14 سالگی فعالیت خود را در قایقرانی آغاز و افتخارات زیادی در بخش سالم قایقرانی کسب کرده، به مدت یک سال در تیم معلولان فعالیت دارد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول