اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون قایقرانی:

هدف فدراسیون قایقرانی کسب سهمیه در المپیک است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به برگزاری اردوهای منسجم تیم‌های ملی گفت: اولویت اصلی فدراسیون کسب سهمیه در رشته‌های روئینگ و کاناپولو در المپیک لندن است.

هدف فدراسیون قایقرانی کسب سهمیه در المپیک است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی خراسان شمالی، احمد دنیامالی در بازدید از امکانات قایقرانی استان با اشاره به برگزاری اردوهای منسجم تیم‌های ملی گفت: اولویت اصلی فدراسیون کسب سهمیه در رشته‌های روئینگ و کاناپولو در المپیک لندن است.
وی اضافه کرد: در این راستا در نیمه اول مهرماه نمایندگان کشورمان برای شرکت در مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیایی شرکت می‌کنند و در نیمه دوم مهرماه نیز تهران میزبان مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا و انتخابی تیم ملی خواهد بود که انتظار می‌رود در این مسابقات شاهد کسب سهمیه توسط قایقرانان کشورمان برای نخستین بار باشیم.
دنیامالی در خصوص برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در استان‌های مختلف گفت: هدف ما از برگزاری این اردوها توسعه رشته قایقرانی در نقاط مختلف کشور و شناخت استعدادهای بومی برای پشتوانه سازی در تیم‌های ملی است.
رئیس فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد؛ در رشته اسلالوم نیز قایقرانان ایران در المپیک حائز مقام شوند.
وی اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی تنها فدراسیون در ایران است که 4 رشته المپیکی را در خود جای داده، در صورتی که در دیگر کشورهای جهان تمام این رشته‌ها دارای فدراسیون مستقل هستند.
رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین از اردوی تیم ملی روئینگ نوجوانان که در سد شیرین دره برپاست بازدید کرد.
وی در این بازدید با ابراز خرسندی از برپایی این اردو و شرایط مساعد قایقرانان از برپایی اردوی تیم ملی روئینگ بانوان در این استان خبر داد.
دنیامالی تصریح کرد: خراسان شمالی قابلیت برپایی اردوهای تیم‌های ملی را داراست و تلاش ما اینست که از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کنیم.
بر پایه این خبر، اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ نوجوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی که در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود تا دهم مهرماه در سد شیرین دره برپا خواهد بود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول