اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری:

وحدت حول محور ولایت نظام را بیمه می‎کند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: وحدت حول محور ولایت فقیه، جمهوری اسلامی را بیمه و توطئه‎های استکبار جهانی را خنثی می‌کند.

وحدت حول محور ولایت نظام را بیمه می‎کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه این استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه، اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا در جمع پرشور مردم ولایت‌مدار کرمانشاه، تلاش مسئولان برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را خواستار شدند و این امر عامل مهمی برای ایجاد وحدت در کشور است.
وی افزود: اتحاد، همدلی و تبعیت مسئولان و آحاد مردم از ولایت نشانگر عزم و اراده عمومی برای توسعه و آبادانی کشور در تمامی عرصه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی، فنآوری و خدمات اجتماعی است.
عباسی با اشاره به نقش سپاه پاسداران به عنوان نیروی ارزشی و مردمی در جامعه، گفت: سپاه در تمامی زمینه‌ها آمادگی خدمت رسانی به مردم به‌ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را دارد و تا کنون اقداماتی را نیز در راستای محرومیت‌زدایی انجام داده که ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود:‌ تأمین امنیت و حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی و اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و زیربنایی در کشور به دست نیروهای متخصص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در ایجاد همدلی و وحدت در جامعه است. 
وی با اشاره به استقبال مردم از رهبری اشاره و اذعان داشت: مردم با جمعیت هزاران نفری به استقبال مقام معظم رهبری رفتند و این عشق و ارادت کشور ما را بیمه می‌کند.
عباسی با اشاره به اینکه هر روز عشق به ولایت افزایش می‌یابد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که این سرمایه را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.
وی افزود: دنیا تبلیغ می‌کند که مردم و نظام از ایران جدا هستند اما سفر مقام معظم رهبری به استان‌ها و استقبال چشمگیر مردم از ایشان دروغ کشورهای غربی را آشکارتر کرد.
عباسی بیداری اسلامی در مصر، لیبی، تونس را مشهود دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری این قیام مردمی در کشورهای منطقه را پیش‌بینی کرده بودند.
وی با بیان اینکه غربی‌ها تروریست هستند و به طرف سرمایه‌داری بی‌حساب می‌روند، ابراز داشت: ملت ایران یکپارچه در سایه رهنمودهای رهبری در برابر دشمنان مقاومت کردند و امروز نیز با استقبال‌های بی‌نظیر و دشمن‌شکن خود ثابت کردند که عشق به ولایت در وجود تمام ملت ایران رخنه کرده و ریشه دوانده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول