اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

پیوند اولیا و مربیان عامل مهمی در رشد کودکان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: پیوند اولیا و مربیان مهم‌ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی کودکان و نوجوانان است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پیوند اولیا و مربیان عامل مهمی در رشد کودکان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیف‌الله کریم‌زاده صبح امروز در جشن نمادین پیوند اولیای و مربیان در مدرسه کاظم میثمی اراک اظهار داشت: از 24 تا 30 مهر ماه به نام هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت بیش از پیش والدین و مربیان در راستای رشد و ترقی دانش‌آموزان و شکوفایی هر چه بیشتر استعداد آنها از اهمیت شگرفی برخوردار است که گسترش این همکاری‌ و مشارکت از ضروریات است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: آشنایی والدین دانش‌آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به ‌ویژه آیین‌نامه انجمن اولیا و مربیان، ارائه بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت‌جویی در اولیای دانش‌آموزان و تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت از مهم‌ترین اهداف هفته پیوند اولیا و مربیان است.
کریم‌زاده ادامه داد: این هفته فرصت بسیار مناسبی است تا جایگاه انجمن اولیای و مربیان و اهمیت خانه و مدرسه به عنوان دو کانون مهم تعلیم و تربیت مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: مشارکت و همکاری اولیای و مربیان و ایجاد هماهنگی و همسویی میان خانه و مدرسه تضمین کننده بهداشت روان و موفقیت تحصیلی فرزندان بوده و موجب پیشرفت مسائل تربیتی خواهد شد.
کریم‌زاده اظهار کرد: والدین باید در طول سال تحصیلی با مربیان مدارس ارتباط مستمر داشته باشند و این ارتباط خود را قطع نکنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تاکید کرد: بدون شک تا هنگامى که اهمیت ارتباط میان خانواده و مدرسه براى اولیا روشن نشود، نمى‌توان آنها را در مسائل آموزشى و پرورشى دانش‌آموز مشارکت داد، بنابراین هفته پیوند اولیا و مربیان، مى‌تواند فرصت مناسبى براى نشان دادن ضرورت این ارتباط باشد.
در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان قرائت شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول