اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

10 درصد دانش‌آموزان زنجانی از سرویس استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تنها 10 درصد دانش‌آموزان زنجانی از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند.

10 درصد دانش‌آموزان زنجانی از سرویس استفاده می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: هفته اولیا و مربیان با مناسبت مهم 13 آبان تقارن مناسبی است که از این فرصت در راستای تبیین اهداف روز 13 آبان استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی، روز نوجوان و روز دانش‌آموز از برنامه‌های این هفته است، خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین اهداف 13 آبان و ترویج حضور دانش‌آموزان به همراه اولیای خود در مراسم 13 آبان سال جاری است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه هشتم آبان‌ ماه سال جاری مصادف با روز دانش‌آموز و شهادت محمد حسین فهمیده دانش‌آموز شجاع ایرانی است، ادامه داد: برنامه‌های زیادی برای بزرگداشت این روز از سوی اداره کل آموزش و پرورش تدارک دیده شده است که در سطح استان برگزار می‌شود.
وی تشویق دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان را از برنامه‌های آموزش و پرورش اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، دانش‌آموزان با اولیای خود در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت می‌کنند.
نظری تاکید کرد: اجرای سرود همگانی، حضور منظم با لباس فرم در راهپیمایی روز 13 آبان از برنامه‌های قابل اجرا در این روز است که از سوی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: ضروری است به منظور اعلام انزجار از استکبار جهانی و حرکت و اقدام مذبوحانه دشمنان اسلام در راستای سناریوی طراحی شده استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی در دست داشتن در توطئه قتل سفیر عربستان طوماری از سوی شرکت کنندگان در مراسم امضا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از حضور حجت‌الاسلام علی اکبری مسئول امور مساجد ستاد اقامه نماز در 11 و 12 آبان‌ ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام علی اکبری با همت اتحادیه دانش‌آموزی در سال جاری برای شرکت در مراسم‌های مختلف در زنجان حضور می‌یابد.
وی از اجرای طرح حضور دانش‌آموزان به صورت دوره‌ای در نماز جمعه خبر داد و تصریح کرد: این طرح با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر هفته برگزار می‌شود.
نظری با بیان اینکه تنها 10 درصد دانش‌آموزان زنجانی از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند، افزود: تعداد خودروهای مورد نیاز آموزش و پرورش برای انتقال دانش‌آموزان به راهپیمایی محدود است و ضروری است در این زمینه برنامه‌ریزی از سوی استان انجام شود.
وی با اعلام آمادگی اداره کل آموزش و پرورش در راستای حضور دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان افزود: در صورت در اختیار داشتن سرویس‌های ایاب و ذهاب این برنامه‌ریزی به نحو مطلوب‌تری صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول