اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی والیبال نوجوانان ایران مشاور فرماندار آمل شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوان ایران به سمت مشاور امور ورزشی فرماندار آمل منصوب کرد.

سرمربی والیبال نوجوانان ایران مشاور فرماندار آمل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل ظهر امروز در شورای هماهنگی ورزش این شهرستان با اشاره به اینکه بهروز عطایی از ورزشکاران و مربیان با اخلاق و با دانش ایران است، گفت: جایگاه ایشان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مشهود است و امیدواریم بتوانیم از این خصوصیات ایشان برای ارتقای جایگاه ورزش شهرستان استفاده کنیم.
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه شهرستان آمل استعدادهای ویژه‌ای در بخش ورزش دارد، تصریح کرد: باید مجموعه‌های ورزشی دست به دست هم داده و ورزش‌های قهرمانی در این شهرستان را توسعه دهند.
وی با اعلام اینکه افتخار بزرگی است که در مسابقات ترکیه دو کشتی‌گیری که حاضر نشدند در برابر ورزشکار رژیم صهیونیستی رقابت کنند آملی بودند، افزود: از میان هفت ورزشکار ایرانی در ترکیه دو نفر آملی بودند که با حرکت جوانمردانه از مدال خود چشم‌پوشی کردند.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه کاله استعداد ویژه و در خور تحسین این شهرستان در رشته والیبال است با اشاره به آغاز رقابت‌های والیبال مردان ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتوان امسال در جایگاه نخست جای گیرد.
فرماندار آمل با اشاره به استقبال مردم از همایش استانی پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان بیان داشت: زمانی که مردم اقبال به این ورزش همگانی دارند باید برنامه‌ریزی کرد که هفته‌ای یک همایش پیاده‌روی برگزار شود.
وی تعیین نرخ‌نامه برای باشگاه‌های ورزشی را موجب افزایش اعتماد خانواده‌ها به این بخش عنوان کرد و متذکر شد: باید شرایطی فراهم شود تا تمامی اقشار بتوانند از محیط‌های ورزشی استفاده کنند.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه به شدت با باشگاه‌های غیرمجاز و متخلف برخورد می‌شود، اذعان داشت: این باشگاه‌ها باید از سوی امور ورزش، بهداشت و نیروی انتظامی با قاطعیت پلمب شوند.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول