اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

علاقمندان کتابخوانی ‌مشاوران افتخاری ‌کتابخانه‌های ‌‌زنجان میشوند

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان گفت: علاقمندان کتابخوانی می‌توانند به عنوان مشاوران افتخاری کتاب با کتابخانه‌های عمومی استان زنجان همکاری کنند.

علاقمندان کتابخوانی ‌مشاوران افتخاری ‌کتابخانه‌های ‌‌زنجان میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ‌در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان اظهار داشت: با توجه به اهمیت والای کتاب و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی باید راهکارهایی اتخاذ شود تا هر چه زودتر به نتایج مطلوب دست یابیم‌.
وی در خصوص تعیین مبلغی مشخص (بدون توجه به ماده 6 قانون و ماده 17 آئین نامه اجرایی) از بابت سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی توسط شورای شهر گفت‌: از آنجا که در این مورد قانون بالا دست وجود دارد که قابل نقض نیست، شورای شهر نمی‌تواند چنین مصوبه‌ای داشته باشد و در اسرع وقت در این مورد با شورای شهر مکاتبه می‌شود.
فرماندار زنجان با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع نیم درصد از کل درآمد شهرداری‌ها به حساب کتابخانه‌های عمومی بر اساس قانون، اظهار داشت: توسعه فرهنگی زمانی محقق می‌شود، که از متولیان بخش فرهنگی به خوبی حمایت شود.
وی ادامه داد: حضور پر صلابت رهبر کبیر ایران در کنفرانس بیداری اسلامی و رهنمودهای ایشان برای ما و دیگر مسلمانان جهان به منزله نقشه راه است و در این خصوص می‌توان کتاب و جزواتی تهیه و در اختیار اهل مطالعه و پژوهش قرار داد.
راشاد تاکید کرد: با شناسایی محل‌هایی در مناطق مختلف شهر با کاربری فرهنگی و تقویم آن‌ها در اموال کتابخانه‌های عمومی مشکل کمبود زمین برای این نهاد برطرف می‌کند و در این خصوص شهرداری‌، سازمان مسکن و شهرسازی و تعاونی‌های مسکن هماهنگی و همکاری لازم را به عمل آورند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول