اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 6 ماه آینده؛

چارت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: چارت و رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان تا شش ماه آینده مشخص می‌شود.

چارت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین می‌شود
بهمن پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به صدور حکم سرپرستی سازمان صنعت و معدن و تجارت در استان اصفهان برای مظفر انصاری مدیر سابق سازمان بازرگانی استان اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر این سازمان جدید با یک سرپرست و قائم مقام در استان اصفهان به کار خود ادامه می‌دهد.
وی در ادامه افزود: تا شش ماه دیگر چارت اصلی این سازمان برای توضیح شرح وظایف و قوانین لازم‌الاجرا در این سازمان به استان اصفهان از سوی وزارتخانه مربوطه صادر می‌شود.
قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در پاسخ به این پرسش که تا زمان ابلاغ این چارت سازمانی روند قانونی این سازمان به چه نحو ادامه می‌یابد، گفت: یک دستورالعمل امروز از سوی وزارتخانه به استان اصفهان در همین زمینه ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه ادغام یا اصلاح قوانین و یا ضوابط مربوط به سازمان جدید صنعت و معدن و تجارت از سوی کمیته‌ای تخصصی در استان اصفهان مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: نتایج بررسی‌های این کمیته در قالب پیش‌نویسی به وزارتخانه مربوطه در تهران ارسال و در صورت تایید نهایی به تصویب می‌رسند.
پرویزی ادامه داد: نظرات دیگر استان‌ها نیز در این پیش‌نویس لحاظ می‌شود و با جمع‌بندی تمامی آنها کار تخصصی هر حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در بخش‌های تخصصی سازمان بازرگانی و سازمان صنایع و معادن سابق در استان اصفهان اداراتی وجود داشت که در حال حاضر با ادغام وزارتخانه‌ها و تشکیل سازمان جدید در استان‌ها هم ادغام می‌شوند، تصریح کرد: افراد متخصص در هر حوزه تا زمان ادغام به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش فارس که تکلیف بودجه‌های لازم برای پروژه‌ها و طرح‌ها در سازمان جدید معدن، صنعت و تجارت با توجه به تخصیص بودجه‌های مجزا به هر کدام از سازمان‌های سابق در استان در ابتدای سال جاری، چه می‌شود، تصریح کرد: تا پایان سال ‌جاری هزینه‌های جاری هر کدام از سازمان‌ها همچنان به صورت مجزا اختصاص می‌یابد و در صورت لزوم بودجه موردنظر از سوی استانداری استان تأمین می‌شود.
وی اضافه کرد: بودجه حقوق و مزایای هر یک از سازمان‌ها تا پایان سال‌ جاری مانند روال گذشته است و اگر پروژه عمرانی هم تعریف شده باشد هزینه آن از پیش تعیین شده است که از همان محل مشخص شده هزینه می‌شود.
پرویزی افزود: در حال حاضر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با حکمی که برای انصاری به عنوان سرپرست و بنده به عنوان قائم مقام مشخص شده است به روند کار خود ادامه می‌دهد تا تکلیف این دو پادشاهی که در یک اقلیم نمی‌گنجند تا شش ماه دیگر معین شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول