اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم معرفی شد

خبرگزاری فارس: یونس عالی پور به عنوان نخستین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مسئول کمیته ادغام استان قم منصوب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، پس از تصویب ادغام وزارت صنایع و معادن در وزارت بازرگانی و به تبع آن ادغام سازمان‌های زیرمجموعه در استان‌ها امروز طی حکمی از سوی معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت یونس عالی پور به عنوان سرپرست این سازمان و مسئول کمیته ادغام منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: جناب آقای یونس عالی پور نظر به تعهد، تجربه و شایستگی‌های علمی جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان قم و مسئول کمیته ادغام منصوب می‌شوید تا با بهره گیری از تمام توان، منابع و امکانات هردو سازمان سابق صنایع و معادن و بازرگانی، ضمن انجام وظایف و تکالیف ابلاغی سازمان‌های مذکور و جلوگیری از هرگونه خلأ در خدمت رسانی به مردم شریف و تسهیل ارتباطات هر دو حوزه نسبت به انجام فرایندهای ادغام اعم از اقدامات مقدماتی و اقدامات تکمیلی و نهایی مطابق با دستورالعملهایی که متعاقبا ارسال می‌شود اقدام کنید.
در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارد تمام تلاش خود و مجموعه را به ایجاد سازمانی چابک، انعطاف پذیر و مبتنی بر اصول علمی در راستای تحقق اهداف ترسیم شده برای ادغام، به ویژه برنامه‌های ارائه شده مقام عالی وزارت مصروف و معطوف کنید. بدیهی است در روند اجرا و تحقق کامل این مسیر تمام مدیران، روسا و کارکنان ادارات، شرکت‌ها و موسسات تابعه و وابسته وزارت متبوع در آن استان همکاری، همراهی و تعامل لازم را معمول خواهند داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول