اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

برای بزرگداشت روز مازندران اعتبار نداشتیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از نداشتن اعتبار برای برگزاری روز مازندران در سال گذشته گلایه کرد.

برای بزرگداشت روز مازندران اعتبار نداشتیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان درباره بزرگداشت روز مازندران، اظهار داشت: اگر جایگاه نخستین حکومت علویان را سایر استان‌ها داشتند اینچنین مظلوم نگریسته نمی‌شد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته برای برگزاری روز مازندران پنج میلیون تومان اعتبار لازم بود که نداشتیم، افزود: با تدبیر مسئولان استان این برنامه با تاخیر 2 هفته‌ای انجام شد.
ابراهیمی با بیان اینکه امسال هم برای برگزاری روز مازندران برای دستگاه‌ها برنامه تعریف کردیم، گفت: برگزاری این مراسم نباید صرفا در مرکز استان متمرکز باشد بلکه باید در تمامی شهرها برنامه داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه این حرکت باید امسال هرچه برجسته‌تر در مسیر ولایت برگزار شود، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نهایت آمادگی را برای برگزاری این مراسم دارد و رسانه‌ها هم مانند سایر برنامه‌ها در این زمینه نظر دارند که باید استفاده شود.
ابراهیمی با بیان اینکه در قوه قضاییه هیچ شکایتی از مطبوعات نداریم، تصریح کرد: هر زمان هم چالشی به وجود آمده است در نطفه موضوع را حل و رفع کرده‌ایم.
در این نشست مدیرکل اجتماعی و امور خانواده استانداری مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل اوقاف، مدیرکل آموزش و پرورش، سرپرست دانشگاه مازندران، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، مدیرکل بودجه استانداری مازندران و یکی از مشاوران استاندار به عنوان تیم ثابت برگزاری روز ملی مازندران معرفی شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول