اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

کالاهای استاندارد رغبت به کالاهای خارجی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: در صورتی که کالاهای تولید شده داخلی استاندارد کافی و لازم را داشته باشند زمینه استفاده از کالاهای خارجی کاهش چشمگیری می‌یابد.

کالاهای استاندارد رغبت به کالاهای خارجی را کاهش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی پیش از ظهر امروز  در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیر اظهار داشت: استفاده از کالاهای داخلی به کاهش قاچاق کالا کمک می‌کند.
وی با اشاره به مصوبه دولت در خصوص استفاده از کالاهای ایرانی به جای کالاهای خارجی، بر آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در بین مردم برای استفاده از کالاهای داخلی تاکید کرد.
این مسئول بیان داشت: رواج استفاده از کالاهای داخلی سبب می‌شود مردم خود از ورود کالاهای قاچاق جلوگیری کنند.
عبادالهی ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی باید محصولات خود را با کیفیت و استاندارد جهانی تولید کنند تا مردم رغبت بیشتری به خرید این محصولات داشته باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام به استفاده از کالاهای داخلی را باید در بین عموم مردم افزایش دهیم و این چاره‌ای ندارد جز اینکه کالاهای تولید داخل را به طور مناسب و معقول تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهیم.
وی ادامه داد: ایران ظرفیت‌های بسیار مناسب و متعالی برای رسیدن به جایگاه‌های فراتر در راستای تولید محصولات دارد و تنها کافی است تا با برنامه‌ریزی مدیریت و اعتبارات زمینه این تولیدات موفق را فراهم کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نیر همچنین به ساماندهی ادوات و چاه‌های کشاورزی منطقه اشاره کرد و گفت: این اقدام در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت تاثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول