اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران عنوان شد

تعطیلی تنها کارخانه تولید استاندارد اسکلت صنعتی / حمایت نمیشویم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت اسکلت پیچ آذربایجان گفت: تنها کارخانه تولید استاندارد اسکلت صنعتی کشور با مانع تراشی مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال تعطیلی است.

تعطیلی تنها کارخانه تولید استاندارد اسکلت صنعتی / حمایت نمیشویم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهمن عزیزی ظهر  امروز در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به ضرورت صنعتی‌سازی در زمینه ساختمان از مانع تراشی مسئولان در این راستا انتقاد کرد.
وی افزود: کارخانه‌ای منحصر به فرد در زمینه تولید اسکلت‌های صنعتی در کشور است و استاندارد های لازم را اخذ کرده است.
عزیزی ادامه داد: خاصیت ممتاز این سازه مقاوم بودن در برابر زلزله است و برج‌های بلند را می‌توان با استفاده از این سازه در کوتاه‌ترین زمان احداث کرد.
وی گفت: این شرکت در اوائل تاسیس با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده و در زمینه احداث منازل روستایی فعالیت خود را آغاز کرده است.
عزیزی افزود: در زمینه ساخت مجموعه‌های مسکونی مهر نیز این شرکت توانسته است فعالیت موثری را از خود نشان دهد.
مدیر عامل شرکت اسکلت پیچ آذربایجان گفت: گفت: در حال حاضر تنها کارخانه تولید اسکلت‌های صنعتی در کشور به صورت استاندارد در شهرک شهید سلیمی تبریز فعال است.
وی گفت: برخی کپی‌برداری‌های غیرمجاز از این شرکت موجب مشکلاتی برای این مرکز شده است.
عزیزی با انتقاد از رویکرد برخی مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: مانع تراشی‌های غیرقانونی در زمینه فعالیت این شرکت موجب شده تا به تعهدات صنعتی سازی خود در زمان مقرر دست نیابیم.
مدیر عامل شرکت اسکلت پیچ آذربایجان گفت: با ادامه مانع‌تراشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این کارخانه در مرز تعطیلی بوده و بیش از 70 کارگر این کارخانه در معرض بیکاری هستند.
عزیزی اظهار کرد: در حالی که این شرکت توانسته است استانداردهای لازم را اخذ کند مانع تراشی در برابر این شرکت و فعالیت‌های آن قابل قبول نیست.
وی تاکید کرد: مسئولان استانی در راستای حمایت از صنعتی‌سازی و ارتقای امنیت ساختمانی باید نقش خود را ایفا کنند و از این مجموعه صنعتی حمایت کنند.
مدیر عامل شرکت اسکلت پیچ آذربایجان با بیان اینکه صنعت اسکلت‌سازی و اسکلت پیچ در کشور ناشناخته مانده است، گفت: در حال حاضر این صنعت با وجود با صرفه بودن شناخته نشده است.
وی ادامه داد: 5 هزار واحد مسکونی به صورت اسکلت پیچی در شهر جدید سهند در حال احداث است و این در حالی است که  قرارداد این پروژه با یک شرکت غیربومی منعقد شده است.
عزیزی همچنین از صادرات فنی مهندسی این شرکت به کشورهای همجوار خبر داد و افزود: در این راستا کشورهای هدف در حال شناسایی شدن هستند و برنامه‌ریزی صادرات کلان وجود دارد.
وی تاکید کرد: در حالی که زمینه حضور در بازارهای  خارجی فراهم می‌شود که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونت این بنیاد با توسعه این شرکت مخالفت می‌کند.
عزیزی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌تعلق معنوی به امام و رهبری دارد و سیاست کنونی این بنیاد مغایر با ارزش‌های انقلابی و اسلامی است. 
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول