اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان راهداری کشور خبر داد:

هزینه 800 میلیارد تومان برای ایمن‏سازی راه‏های کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان راهداری کشور از صرف اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان از بودجه‏های ملی و استانی برای ایمن‏سازی و توسعه راه‏های کشور خبر داد.

هزینه 800 میلیارد تومان برای ایمن‏سازی راه‏های کشور
شهریار افندی‏زاده در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در سال جاری و با تلاشی مجدانه مجموعه سازمان راهداری در تمام نقاط کشور سعی بر کاهش تلفات جاده‏ای داشت.
وی ادامه داد: سازمان راهداری کشور در مسیر انجام وظایف ذاتی خود در این زمینه تمهیدات مناسبی را اجرایی کرده است.
افندی‏زاده با تقدیر از معاونت‏های راهداری استان‏های کشور خاطرنشان کرد: راهداران در تمام طول سال به‌عنوان سنبل خدمت‏رسانی به مردم مطرح هستند.
رئیس سازمان راهداری کشور تصریح کرد: این افراد خدوم در فصولی خاصی همچون زمستان و در راستای صیانت از جان و مال مردم در مقابل حوادث جاده‏ای گاه همه طول شبانه‏روز خود را به خدمت‏رسانی می‏گذرانند.
وی با اشاره به نشست‏های معاونت‏های راهداری کشور عنوان کرد: نشست معاونت‏های راهداری استان‏های کشور به‌طور معمول هر شش ماه یک بار برگزار می‏شود.
افندی‏زاده ادامه داد: در این گردهمایی از تلاش‏های شش ماهه روسای این سازمان خدمات‏رسان در نقاط مختلف کشور تقدیر می‏شود.
رئیس سازمان راهداری کشور افزود: علاوه بر این نشست معاونت‏های راهداری استان‏های کشور بستر مناسبی برای تبادل نظر کارشناسان این حوزه و فرصتی مغتنم برای بیان مشکلات و رفع نواقص پیش‏روی این حوزه از خدمتگزاری به مردم است.
وی با تاکید بر لزوم تحقق شعار مسدود نبودن هیچ راهی در زمستان، بیان کرد: امروزه شعار سازمان راهداری کشور در تمام نواحی مسدود نبودن هیچ راهی در زمستان است.
افندی‏زاده از وجود 200 هزار کیلومتر راه در کشور خبر داد و گفت: تحقق شعار مسدود نبودن هیچ راهی در زمستان در نزدیک به 200 هزار کیلومتر راه موجود در اقسام مختلف اصلی، فرعی و روستایی نیازمند تلاشی وافر است.
وی تصریح کرد: از این رو افزایش آمار سفرهای برون‏شهری از طرفی و کاهش تلفات جاده‏ای و به طبع آن رضایت مردم از سویی دیگر را می‏توان از جمله مصادیق عملی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی قلمداد کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول