اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح کشور صورت گرفت؛

کسب رتبه نخست مفاهیم قرآن توسط بسیجی زرندی

خبرگزاری فارس: رتبه نخست کشوری رشته مفاهیم قرآن کریم توسط یکی از فرهنگیان بسیجی شهرستان زرند کسب شد.

کسب رتبه نخست مفاهیم قرآن توسط بسیجی زرندی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه زرند، فاطمه پوررحمانی از فرهنگیان بسیجی شهرستان زرند در جشنواره مسابقات قرآن و عترت کانون بسیج فرهنگیان کشور رتبه نخست رشته مفاهیم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
مهدی امیری مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان زرند گفت: مسابقات قرآن و عترت در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری در رشته‌های مفاهیم، ترتیل، تحقیق و حفظ قرآن کریم برگزار شد که فاطمه پوررحمانی از فرهنگیان بسیجی این شهرستان توانست در مرحله شهرستان، استان و کشور مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی افزود: جشنواره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان بسیجی به میزبانی کانون بسیج فرهنگیان شهر مقدس قم به مدت سه روز و در اردوگاه ولایت این شهر با حضور نفرات برتر این دوره از مسابقات از سراسر کشور برگزار شد.
امیری تصریح کرد: در رشته مفاهیم که با حضور 25 نفر برتر برگزار شد، فاطمه پوررحمانی با بیشترین امتیاز رتبه نخست کشوری در رشته مفاهیم را آن خود کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول