اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد:

تدوین سند فقر الگویی برای برون رفت از فقر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برلزوم تدوین سند فقر برای برون رفت کشور از فقر در استان همزمان با سراسر کشور تاکید کرد.

تدوین سند فقر الگویی برای برون رفت از فقر
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد استان، علی اصغر حاجی‌نقی اظهار داشت: خراسان رضوی با تحت پوشش قرار دادن بیش از 342 هزار نیازمند؛ یکی از استان‌های کشور است که بیشترین آمار افراد تحت پوشش را به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه افزود: از همین رو تدوین سند فقر در این استان در کنار دیگر استان‌های کشور؛ می‌تواند به عنوان استاندارد و مبنای اولیه در حل نیازها و مشکلات مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه سند مذکور می‌تواند برای افراد در مناطق مختلف جغرافیایی و اقلیمی در بردارنده اطلاعات خاصی باشد؛ خاطرنشان کرد: از همین رو به دنبال آن هستیم تا در هر شهرستانی از خراسان رضوی به صورت جداگانه سندی تهیه کنیم و بر اساس داده‌های مجموع این سندها؛ به ارزیابی اطلاعات و افزایش کیفیت خدمات بپردازیم.
حاجی‌نقی تصریح کرد: تدوین این سند چشم‌انداز می‌تواند بسیاری از نواقص موجود را نشان دهد و با ارائه طرح‌های راهبردی و اساسی به تداوم روند امور کمک نماید. ضمن اینکه در برنامه ریزی‌های مدیریتی کلان و دراتخاذتصمیم نیز می‌تواند به کمک مسئولان آید.
وی در ادامه بیان داشت: همچنین تدوین سند فقر می‌تواند به نقطه عطفی تبدیل شود که چگونگی حرکت حال را نمایش می‌دهد و با ارائه چشم‌انداز مطلوب در آینده راه کارهای رسیدن به آن را ترسیم می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد با اشاره به مهیا شدن مقدمات مراحل تهیه این سند گفت: با توجه به کارهای صورت گرفته در زمینه شناسایی ظرفیت‌ها؛ ظرفیت‌ها، تفکیک خانواده‌ها، و تشخیص نوع ظرفیت‌ها و بسترها در کنار خلاء‌های موجود؛ امید ا‌ست این سند تا پایان سال تهیه و تکمیل شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول