اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قم خبر داد:

رقابت بهترین کشتی‌گیران قم در پیکارهای‌ جوانان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: بهترین کشتی‌گیران فرنگی قم در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور به روی تشک می‌روند.

رقابت بهترین کشتی‌گیران قم در پیکارهای‌ جوانان کشور
محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور، دو نماینده از کشتی استان قم و با ترکیبی کامل متشکل از برترین چهره‌های فرنگی کار قم حضور خواهند داشت.
وی افزود: امسال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سطحی بالا و در شرایطی خوب در قم برگزار خواهد شد، رقابت‌هایی که با حضور تیم‌های کشتی فرنگی از استان‌های مختلف کشور در هفته اول آبان ماه در قم برگزار می‌شود.
رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور برای کشتی استان قم دستاوردهای بسیار خوبی به همراه خواهد داشت، اضافه کرد: روزهای چهارم تا ششم آبان ماه میزبانی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: با نتایجی که کشتی‌گیران استان قم در سال‌های اخیر کشتی فرنگی کشور کسب کرده‌اند، متوجه شدیم که در این رشته از توانمندی قابل توجهی برخوردار هستیم و امید داریم که در این دوره موفق به کسب مدال‌های خوشرنگی شویم.
حلوایی در ادامه با مروری بر عملکرد کشتی‌گیران قم در مسابقات امسال رشته‌های آزاد و فرنگی قهرمانی کشور‌ بیان کرد: در مسابقات کشتی آزاد که دو هفته قبل برگزار شد، نفرات ما در رقابت با برترین‌های کشتی کشور عملکرد بسیار خوبی داشتند و برای نخستین بار تیم هیئت کشتی استان قم در رشته کشتی آزاد قم در بین 10 تیم برتر کشور قرار گرفت.
وی با بیان اینکه قم در دو سه سال اخیر جهش بسیار خیره‌کننده‌ای در کشتی داشته است، یاد آورشد: کسب مدال‌های مختلف از رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای برون مرزی نظیر قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و جام بین المللی یادگار امام موید این موضوع است.
رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه از اعزام کشتی گیران قمی به رقابت‌های رشته آزاد رده سنی نوجوانان کشور خبر داد و افزود: در واقع بعد از رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان که قم میزبان آن خواهد بود، کشتی گیران نوجوان قمی عازم پیکارهای قهرمانی کشور می‌شوند.
حلوایی اضافه کرد: مسابقات کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور نیز در راه است و قم در بین تمام استان‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها که از بیستم آبان برگزار می‌شود، به امید عملکرد خوب فرنگی‌کاران خود شرکت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: تمام تلاش هیئت کشتی این است که کشتی‌گیران قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی به یک اندازه از امکانات و فضاهای کشتی استان بهره‌مند شوند تا در آینده‌ای نزدیک در هر دو رشته حرفی برای گفتن در مسابقات مختلف کشوری داشته باشیم.
حلوایی در پایان موفقیت فرنگیکاران قم در مسابقات مهم برون‌مرزی از آغاز سال جاری را افتخاری ارزشمند برای کشتی و ورزش قم دانست و گفت: در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و همچنین چند رویداد بین‌المللی موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای توسط کشتی‌گیران قم به دست آمده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول