اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس شرکت مادر تخصصی عمران:

احیای بافت‌های فرسوده همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در امر احیای بافت‌های فرسوده، ضرورتی انکارناپذیر است.

احیای بافت‌های فرسوده همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مقدس یکشنبه‌شب در نشستی با مدیرعامل شرکت عمران و سرمایه‌گذاری فرزان بیرجند اظهار داشت: خروج از محرومیت در بافت‌های فرسوده در گرو مشارکت مردم است.
وی افزود: بافت فرسوده محدوده‌ای است که باید به طور جدی در شورای مسکن استان‌ها مورد توجه قرار گیرد.
کارشناس مسئول دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ادامه داد: شهرداری باید در امر احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده به طور مستقیم وارد شود همچنین دیگر دستگاه‌ها نیز باید در امر نوسازی کمک زیادی کنند.
مقدس خواستار اجرای طرح چهره به چهره، حضور در جلسات شورایاری و انجام تبلیغات برای استفاده بیشتر مردم از تسهیلات بافت‌های فرسوده شد.
وی ادامه داد: باید امتیازات ویژه‌ای برای ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده اختصاص یابد تا از این طریق، میزان ساخت و ساز در این بافت‌ها افزایش یابد.
کارشناس مسئول دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه باید سامانه تسهیلات بافت‌های فرسوده خراسان جنوبی به روز باشد، گفت: با استفاده از این سامانه می‌توان به طور کلی لیستی از کسانی که تسهیلات دریافت کرده‌اند را در اختیار داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت عمران و سرمایه‌گذاری فرزان بیرجند نیز با اشاره به مشکلات فراروی بافت‌های فرسوده استان، افزود: اگر بافت فرزان بیرجند از حالت انسداد خارج شود به طور یقین میزان استفاده از تسهیلات افزایش می‌یابد.
علیرضا عابدی همچنین خواستار افزایش سهمیه تسهیلات بافت فرسوده استان شد.
همچنین کارشناس مسئول دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری و مسئول روابط عمومی شرکت عمران از بافت فرسوده فرزان بیرجند بازدید کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول