اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان تاکید کرد:

آموزش اثرگذارترین امر در پیشگیری از حوادث طبیعی

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان گفت: آموزش کمترین هزینه و اثرگذارترین امر را در پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی دارد.

آموزش اثرگذارترین امر در پیشگیری از حوادث طبیعی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر سوخته‌سرایی در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه بین المللی نقاشی حوادث و بلایای طبیعی که شامگاه یک‌شنبه در سالن اجتماعات تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در پیشگیری‌ها علاوه بر بهره‌گیری از این رویکرد عقل و تدبیر و ایجاد آمادگی را باید در جامعه فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه از استقبال خوبی برخوردار بوده است بر این نکته تاکید کرد و گفت: امیدوارم این استمرار و آگاهی بخشی را همواره در استان گلستان در سال‌های آینده نیز به میزبانی بنشینیم.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه طراحی نقاشی کودکان باید با بهره‌گیری از ادیان الهی انجام گیرد، بیان کرد: خوشبختانه این محتوی در نقاشی این دوره به‌ویژه در برگزیدگان این مسابقات به چشم می‌خورد.
سوخته‌سرایی با بیان اینکه برای پیشگیری از حوادث طبیعی وقتی به ادیان الهی تکیه می‌شود قطعا به عامل مهمی دست خواهیم یافت، تصریح کرد: هر انسانی در هنگام حوادث به دنبال یک تکیه‌گاه، یک محیط ایمن و پشتیبانی مستحکم است که آن وجود آرامش‌بخش چیزی جز پروردگار جهانیان نیست.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان گفت: در هنگام مقابله با حوادث، فراهم کردن تجهیزات و اطلاع‌رسانی از فرآیندهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد که علاوه بر تجهیزات مادی و مراحل آموزش، معنویت مهمترین تکیه‌گاه انسان است.
وی افزود: لازمه عقل و تدبیر این است که آمادگی مدیریت حوادث طبیعی را در هنگام مواجهه با آن کسب کنیم.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان گلستان یکی از استان‌هایی است که بیشترین حوادث طبیعی در آن رخ می‌دهد مناسب‌ترین مکان برای اجرای مسابقه بین‌المللی نقاشی حوادث و بلایای طبیعی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول