اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال:

پایگاه‌های امداد جاده‌ای خلخال تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال گفت: پایگاه‌های امداد جاده‌ای خلخال به ویژه در مناطق صعب‌العبور به مدرن‌ترین امکانات امدادرسانی مجهز می‌شوند.

پایگاه‌های امداد جاده‌ای خلخال تجهیز می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالرزاق بابایی عصر امروز در مراسم پایانی تجلیل از برگزارکنندگان مانور امداد و نجات جاده‌ای در خلخال اظهار داشت: با همت مسئولان استانی و کشوری در سال‌های اخیر در کنار تجهیز امکانات و همچنین توسعه پایگاه‌های ثابت و سیار تلاش کردیم تا در این پایگاه‌ها خدمات مناسبی به حادثه‌دیدگان ارایه شود.
وی با یادآوری اینکه در سفر اخیر دبیرکل جمعیت هلال‌احمر قول‌های مساعدی برای تجهیز بیشتر خودرویی و امکانات به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان و شهرستان خلخال داده شده است، تصریح کرد: با توجه به این‌که اغلب جاده‌های مواصلاتی خلخال کوهستانی و صعب‌العبور است، ضرورت دارد پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر این مناطق به امکانات و ذخیره امدادی مناسب مجهز شوند.
بابایی نزدیکی فصل زمستان و سرد سال را یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در قالب یک لیست مشخص به متولیان و مسئولان اعلام کردیم تا در حد وسع و توان بتوانند این نیازمندی‌ها را مهیا کنند.
این مسئول اضافه کرد: تجهیزات و امکانات پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر الماس با استانداردهای تعریف شده همخوانی دارد ولی همچنان به برخی امکانات جدید نیز نیاز داریم.
وی ادامه داد: در کنار این اقدامات ما با برگزاری مانورهای متعدد در طول سال تلاش می‌کنیم تا آمادگی نیروهای خود را مورد سنجش قرار داده و این آمادگی‌ها را تقویت کنیم.
به گزارش فارس، رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال با اشاره به برگزاری اولین مانور امداد جاده‌ای در سال‌جاری در شهرستان خلخال گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان خلخال برای آمادگی و بالا بردن ضریب سرعت عمل در مواقع بروز حوادث اقدام به اجرای مانور امداد و نجات می‌کنند.
وی افزود: این مانور که در آخرین نقطه استحفاظی شهرستان خلخال در گردنه الماس برگزار شد امدادگران با نحوه استفاده از ست کامل نجات به کمک مصدومان و آسیب‌دیدگان شتافتند.
بابایی اظهار داشت: در این مانور همچنین امدادگران از امکانات ست نجات در بلند کردن خودرو و نجات مصدومان گرفتار شده در زیر خودرو استفاده کردند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خلخال تصریح کرد: امروز اغلب پایگاه‌های ما به ست نجات و برخی از امکانات مدرن به ویژه در زمان وقوع حوادث جاده‌ای و رانندگی نیاز دارند به طوری که ما در اغلب تصادفات به دلیل کم بودن اعتبارات گاه توان امدادرسانی نداریم.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول