اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج خبر داد:

برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در کرج

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در کرج قطعی بوده و شهرداری کوچک‌ترین تخلفی را در این زمینه نمی‌پذیرد.

برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در کرج
علی‌اصغر کمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از آسیب‌هایی که به شدت فضای کلانشهرها و شهرستان‌ها و حتی مناطق روستایی و شهرهای کوچک ما را تهدید می‌کند، بحث ساخت و ساز‌های غیر مجاز است.
وی تاکید کرد: این معضل به طور قطع تعدی به حقوق تمام شهروندان محسوب شده و نافی مصالح عمومی شهرها است بنابراین قانون نیز برای برخورد با متخلفان اختیارات ویژه‌ای به دستگاه‌های مسئول به ویژه شهرداری‌ها داده است.
این مسئول با بیان اینکه برخورد با تخلفات مربوط به ساختمان‌سازی باید با جدیت پیگیری شود، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری کرج پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز است که خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی حمایت ویژه‌ای از شهرداری در این حوزه داشته و دارند.
کمالی‌زاده اظهار داشت: علت توجه ویژه ما در حوزه مبارزه با متخلفان ساخت و ساز شهری این است که تخلف در این حوزه به حقوق تمام شهروندان آسیب رسانده و با تخریب چهره شهری و زیر پا گذاردن قوانین، آسیب‌های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد.
وی افزود: به همین دلیل تلاش کردیم تا هرگونه تخلفی در این حوزه را با جدیت پیگیری کرده و با طی مراحل قانونی با متخلفان کوچک و بزرگ برخورد قاطع قانونی داشته باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه آیا شهرداری به تنهایی قادر به کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز در این کلانشهر است، گفت: به طور قطع اینگونه نیست و دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه باید شهرداری و بخش معاونت خدمات شهری کرج را یاری کنند.
کمالی‌زاده گفت: در صورت برقراری تعامل و همکاری میان دستگاهی در این حوزه، شاهد کاهش چشم‌گیر ساخت و سازهای غیر مجاز در کرج خواهیم بود.
وی در پایان با تاکید بر اینکه هیچگونه خدمات شهری مانند آب، برق، گاز و تلفن به ساختمان‌های فاقد مجوزهای مربوطه ارائه نخواهد شد، گفت: فعالان این صنف باید مطمئن باشند که شهرداری کرج تا سطح تخریب واحدهای ساخته شده غیر مجاز نیز بدون کوچک‌ترین مصلحت‌اندیشی پیش خواهد رفت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول