اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خرم‌آباد خبر داد:

پلمب 23 خبازی متخلف در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خرم‌آباد گفت: طی یک ماهه گذشته تاکنون 23 خبازی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد.

پلمب 23 خبازی متخلف در خرم‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شمسالدین بختیاری ظهر امروز در جلسه اضطراری شورای آرد و نان خرم‌آباد گفت: در ابتدایی ماه جاری از 190 خبازی بازدید به عمل آمد که طی آن 23 واحد خبازی مختلف در سطح شهر خرم‌آباد پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد و این واحدها ملزم به رفع نقص و رعایت استانداردهای موجود در جهت ارتقای کیفیت نان شدند.
وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سیستم آرد و نان بعد از هدفمند سازی یارانه‌ها، بر برخورد قاطع با خبازان متخلف سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: در زمینه تاکیدات استاندار لرستان مبنی بر لزوم ارتقای کیفیت نان در استان و شهرستان خرم‌آباد جلسات متعددی با حضور مسئولان این حوزه برگزار و مقرر شده به صورت ویژه اکیپ‌هایی متشکل از دستگاه‌های نامبرده با نظارت فرمانداری این شهرستان برای بررسی مشکلات، معضلات و ارائه راهکار در جهت برطرف کردن مسایل خبازی‌ها اقدام کنند.
بختیاری تغییرات ایجاد شده در زمینه بهبود و ارتقای کیفیت نان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با آزادسازی قیمت آرد نوعی رقابت بین خبازان برای ارائه نان بهتر و مرغوب‌تر صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: این اکیپ‌ها با فعالیتی بیشتر و حساسیتی ویژه به صورت روزانه از وضعیت بهداشت محیط خبازی‌ها و بهداشت شخصی کارگران آن واحدها بازدید و بدون مسامحه با خبازی‌های متخلف برخورد و در صورت نیاز اقدام به پلمب و تعطیلی این واحدها می‌کنند.
سرپرست فرمانداری خرم‌آباد گفت: در چند ماه پس از هدفمندسازی یارانه‌ها، بسیاری از خبازی‌های متخلف و ناکارآمد به خودی خود از چرخه فعالیت خارج و به جای آن خبازی‌های ارائه دهنده نان مرغوب مورد توجه ویژه عموم مردم قرار گرفتند.
بختیاری اظهار داشت: در زمینه ارتقای کیفیت نان و براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از برخی مراجع ذیصلاح در کشور و براساس اعلام سایت نظر سنجی کیفیت نان، لرستان در مقام پنجم کشور قرار دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول