اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کاهش بلایایی طبیعی؛

مانور زلزله فرضی در ابهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور فرضی زلزله با حضور مسئولان و دستگاه‌های مختلف در شهرستان ابهر برگزار شد.

مانور زلزله فرضی در ابهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، به مناسبت هفته کاهش بلایایی طبیعی مانور زلزله  فرضی شامگاه یک‌شنبه در روستای والایش بخش سلطانیه به نمایش گذاشته شد.
این مانور بدون اطلاع قبلی و با فراخوان مسئولان به فرمانداری آغاز شد.
در این مانور ابتدا جلسه هماهنگی تشکیل و گروه‌های ویژه عملیات و ارزیابی به منطقه اعزام و پس از ارسال گزارش از منطقه عملیات وسیع و گسترده‌ای در بخش‌های مختلف از جمله آوار‌برداری‌، اطفای حریق‌، امداد و نجات صورت گرفت.
فرماندار شهرستان ابهر به همراه مدیر کل بحران استان زنجان در دقایق نخستین مانور  همراه با گروه عملیاتی از منطقه بحران زده بازدید و از حضور به موقع و فعالیت دستگاه‌ها در نخستین ساعت‌های این مانور قدردانی کردند.
علی یوسفی هدف از این مانور را آمادگی دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای مانور صفر آمادگی مسئولان و افراد زیر پوشش آن دستگاه است که در زمان وقوع چه مراحلی را باید طی کرده و در این امر چه آموزش‌ها و برنامه‌هایی را مد نظر داشته باشند.
مدیرکل مدیرت بحران استان زنجان ضمن بازدید از منطقه بحران زده در روستای والایش سلطانیه از  تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد.
گفتنی است، با توجه به تجربه وقوع حوادث طبیعی در کشور، مسئولان روز کاهش بلایای طبیعی را به یک هفته گسترش داده‌اند و این هفته در واقع آموزش و تمرین سیستم مدیریت بحران کشور است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول