اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت حرم آستانه کاظمین مطرح کرد:

استفاده از تجربیات آستان ‌قدس برای توسعه حرم اهل‌بیت در عراق

خبرگزاری فارس: تولیت حرم امام کاظم و امام جواد(ع) گفت: از تجربیات ارزشمند آستان‌ قدس رضوی برای توسعه همه جانبه مشاهد مشرفه اهل بیت(ع) در عراق استفاده می‌کنیم.

استفاده از تجربیات آستان ‌قدس برای توسعه حرم اهل‌بیت در عراق
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حاج فاضل‌الانباری اظهار داشت: توسعه گردشگری دینی و فرهنگ زیارت عاملی موثر و تعیین‌کننده در زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان است.
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای ایجاد شکاف در بین جوامع مسلمان تصریح کرد: امروزه وظیفه مسلمانان حفظ وحدت و استفاده از رهنمودهای عالمان دینی و پیمودن راه‌های ترویج و تعمیق معارف والای اسلام و اهل بیت(ع) است.
تولیت حرم آستانه کاظمین افزود: باید با استفاده از ابزارهای جدید و تبلیغات گسترده حقانیت این مسیر را به دنیا معرفی کرده و کار جدی را برای جذب گردشگر مذهبی و توسعه زیارت آغاز کنیم.
وی اظهار داشت: در این زمینه تاکنون غیر از نامگذاری سال 2010 به نام گردشگری دینی اقدام درخور و قابل توجهی صورت نگرفته بود و این اقدام آستان‌ مقدس حضرت رضا (ع) کار بزرگ و قابل تقدیری است.
حاج فاضل‌الانباری تصریح کرد: از تجربیات ارزشمند آستان‌ قدس رضوی برای توسعه همه جانبه مشاهد مشرفه اهل بیت(ع) در عراق استفاده می‌کنیم و خواستار همکاری دو طرفه با این آستان مقدس هستیم.
انتهای پیام؛/صا
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول