اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم زیر سایه خورشید انجام شد؛

نصب پرچم آستان قدس رضوی در حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش زنجان گفت:‌ نصب این پرچم در حسینیه اعظم زنجان معنویت پایتخت شور و شعور حسینی را بیش از پیش می‌کند.

نصب پرچم آستان قدس رضوی در حسینیه اعظم زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو ظهر امروز در مراسم جشن زیر سایه خورشید اظهار داشت: پرچم آستان قدس رضوی توسط خادمین حرم امام رضا در حسینیه اعظم استان زنجان نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه برنامه زیر سایه خورشید به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت توسط آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم هدایت دانش آموزان در مسیر اهل بیت (ع) است.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه فاطمه آغاز و با میلاد امام رضا ( ع) به پایان می‌رسد، ادامه داد:‌ حضور دانش آموزان دختر و پسر در مراسم زیر سایه خورشید موجب آشنایی بیشتر آنها با کرامت و شخصیت اهل بیت می‌شود.
وی با بیان این مطلب که سعادت جوانان در پیروی از راه معصومین است، اضافه کرد: این سعادت شامل جوانان و دانش آموزانی است که در مسیر الهی قرار گیرند.
مرادلو افزود: خادمین حرم مطهر امام رضا (ع)  خدمات بسیاری را بدون ریا نسبت به زائران انجام می‌دهند و حضور این خادمان در حسینیه اعظم زنجان موجب آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و انگیزه آنها می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان زنجان برنامه‌های زیادی را به منظور اجرا در دهه کرامت در نظر گرفته است، تصریح کرد: جشن‌هایی متعددی در راستای ترویج فرهنگ رضوی و بزرگداشت دهه کرامت در مدارس برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان زنجان استان زنجان با تاکید بر اینکه تجلیل از دختران آسمانی از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش استان زنجان در دهه کرامت است، یادآور شد: در این ویژه برنامه از دختران با حجاب مدارس استان تجلیل می‌شود.
وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی، هنری و مسابقات کتابخوانی در دهه کرامت در مدارس استان زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: مولودی خوانی و حضور فعال در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه است.
مرادلو با اشاره به اعزام کاروان‌های زیارتی به حرم حضرت معصومه (س) ادامه داد: در راستای بزرگداشت مقام فاطمه معصومه (س) این برنامه برای دهه کرامت تدارک دیده شده است.
وی به حضور گسترده دانش آموزان در جشن زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: مدارس متوسطه دختران و پسران نواحی یک و 2 در این مراسم حضور داشتند.
شایان ذکر است، که در مراسم زیر سایه خورشید پنج نفر از خادمین امام رضا (ع) حضور داشتند.
همچنین در این مراسم دعای توسل و مولودی خوانی نیز توسط خادمین حرم امام رضا (ع) اجرا شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول