اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تاکید اعضای شورای شهر مشهد؛

ساختار مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی تغییر نمی‌کند‌

خبرگزاری فارس: با تاکید اعضای شورای شهر مشهد مبنی بر مصوبه قبلی ساختار مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی تغییر نمی‌کند.

ساختار مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی تغییر نمی‌کند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر مشهد که ظهر امروز در تالار شهر مشهد برگزار شد اعضای شورای شهر مشهد در ارتباط با مخالفت فرمانداری مشهد با مصوبه تغییر ساختار مدیریت مشارکت‌های کلان اقتصادی بر مصوبه قبلی خود تاکید کردند.
جواد داوودآبادی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر مشهد در این راستا گفت: قوانین شهری لازمه توسعه اقتصاد پایدار شهرها است که بر این اساس این قوانین به منظور تصویب اعضای شورای شهر به صورت لایحه و یا طرح ارائه می‌شود و هرگونه مخالفتی بر اساس استنادهای قانونی است.
در ادامه جلسه و با نظر اعضای شورای شهر مشهد بر مصوبه قبلی، شهرداری مشهد موظف است حداکثر در مدت دو ماه نسبت به تهیه اساسنامه، شرح وظایف، ساختار، فرایندها و دستورالعمل‌های اجرایی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد اقدام نموده و نتیجه آن را طی لایحه‌ای برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه دهد.

*گازوئیل کم‌گوگرد در کش و قوس شهرداری مشهد و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی
در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر مشهد خرید نفت گاز بدون گوگرد مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا با دو فوریت این دستور کار جلسه مخالفت شد و در نهایت طرح به صورت عادی به تصویب رسید.
غلامرضا زعیمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکلات گازوئیل کم گوگرد گفت: مسئله گازوئیل کم گوگرد از سال 86 همچنان باقی مانده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: مسئله گازوئیل کم گوگرد در کش و قوس‌های متفاوت میان شهرداری مشهد و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قرار دارد.
وی ادامه داد: ذخیره‌کردن گازوئیل کم گوگرد، تامین اعتبارات، تامین مکان برای ذخیره کردن گازوئیل و ایجاد مخازن برای گازوئیل کم گوگرد امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
بر‌اساس مصوبه امروز شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با خرید گازوئیل کم گوگرد شهرداری مشهد موظف شد که با هماهنگی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی نسبت به خرید نفت گاز بدون گوگرد اقدام شود.
جابجایی اعتبارات پروژه‌های فرهنگی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه علنی شورای شهر مشهد بود که پس از بررسی‌های صورت گرفته در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به این دستور کار رای موافق دادند.
تفریغ بودجه سال 89 سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز در جلسه علنی شورای شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به نظر کمیسیون مبنی بر این که شهرداری مشهد، تعهدات خود را در سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در سال 89 اجرایی کرده است با رای مثبت اعضای شورای شهر مشهد به تصویب رسید.

*میوه های ارائه شده در بازارهای میوه مطلوب نیست
 غلامرضا خواجی رئیس کمسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی در ادامه جلسه از نحوه عرضه میوه در بازارهای ارزاق عمومی انتقاد کرد و گفت: برخی از بازارها، میوه را به قیمتی بالاتر از قیمت موجود در سطح شهر عرضه می‌کنند.
رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی افزود: همچنین میوه‌هایی که در بازارهای ارزاق عمومی ارائه می‌شود از نظر کیفیت مطلوب نیست که بر این اساس باید نظارت بر نحوه عرضه میوه در این بازارها باید بیشتر شود.
درادامه جلسه شورای شهر مشهد افزایش سرمایه سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی شغلی مورد بررسی قرار گرفت که با لایحه پیشنهادی مبنی برافزایش سرمایه سازمان از مبلغ 55 میلیارد و هفتصد میلیون ریال به مبلغ 94 میلیاردریال با کسر احتساب بستانکاری شهرداری مشهد و افزایش آن به حساب سرمایه سازمان موافقت شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول