اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

جهرم نیازمند وجود صنایع تبدیلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: تحقق ایجاد صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در جهرم زمینه توسعه و ارتقای این شهرستان را مهیا می‌کند.

جهرم نیازمند وجود صنایع تبدیلی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داوود ملکوتی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی این شهرستان اظهار داشت: جهرم از شهرهایی است که هم از لحاظ تولید گیاهان پایه و گندم و هم در تولیدات کشاورزی نقش بسزایی در سبد غذایی مردم دارد.
وی با بیان نیاز جهرم به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود: تحقق ایجاد صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در جهرم زمینه توسعه و ارتقای این شهرستان را مهیا می‌کند.
فرماندار جهرم با بیان اینکه بسته‌بندی محصولات تولیدی جهرم در استان‌های دیگر انجام می‌شود ابراز داشت: داشتن آب و هوای مناسب برای کشاورزی و وجود مرکز تحقیقات کشاورزی در این شهرستان نویدبخش فردای خوبی برای جهرم است.
وی با بیان اینکه وجود مرکز ویژه اقتصادی بهترین فرصت برای گسترش صنایع تکمیلی و تبدیلی در جهرم است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جهرم سالانه حدود 400 تن محصول به استان‌های دیگر صادر می‌شود اما بسته‌بندی این محصولات به صورت ابتدایی و سنتی صورت می‌پذیرد.
ملکوتی با بیان اینکه جای خالی صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی جهرم احساس می‌شود، گفت: شهرک صنعتی جهرم ظرفیت ایجاد بخش‌های صنایع تبدیلی و بسته‌بندی را دارد و مسئولان در این زمینه حمایت خود را اعلام می‌دارند.
فرماندار جهرم این شهرستان را مرکز نگهداری گندم در جنوب فارس دانست و خاطرنشان کرد: در بحث صنایع غذایی هنوز جای پیشرفت کیفی و کمی محصولات احساس می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول