اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور زلزله در ملایر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور زلزله با مشارکت دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در شهرستان ملایر انجام شد.

مانور زلزله در ملایر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، مانور زلزله با مشارکت دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در شهرستان ملایر برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان در حاشیه مانور زلزله در شهرستان ملایر اظهار داشت: این مانور با فراخوان تیم های واکنش سریع هلال احمر و اعضای کارگروه امداد و نجات شهرستان‌های ملایر، همدان، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد در ملایر انجام شد.
حمید ره‌انجام افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته این مانور در روستای پیرمیشان از توابع ملایر در کیلومتر 15 جاده ملایر برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مدت از جمعیت هلال احمر هر شهرستان یک تیم 33 نفره به محل اعزام شده‌اند، تصریح کرد: در این مانور تیم‌های واکنش سریع و امدادگران با تجهیزات کامل خود برای سرعت عمل خوبی وارد منطقه شده و ضمن انجام اقدامات اولیه، اردوگاه نیز برپا کرده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان انتقال تجهیزات لازم برای اسکان را از موارد ضروری مانور دانست و افزود: در این برنامه تانکر آب، چادرهای گروهی و سایر موارد مورد نیاز به میزان لازم مورد استفاده قرار گرفت.
وی گفت: دوره بازآموزی شرکت‌کنندگان در حین برگزاری مانور در منطقه اجرا شد که بر روند مقابله با حوادث طبیعی منجر به خسارت مؤثر خواهد بود. 
ره‌انجام با بیان اینکه بر ایی کلاس‌های اصول اسکان و اردوگاه از موارد بارز این دوره بود، اضافه کرد: پس از پایان این مانور در مرحله آخر، تمام شرکت‌کنندگان تعیین سطح می‌شوند و بر مقایسه با استانداردهای جهانی نمراتی برای آنها در نظر گرفته می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه جمعیت‌های هلال احمر جنوب استان در قالب گروه‌های 40 نفره در این مانور شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: جستجو و نجات، آواربرداری، آتل‌بندی و بانداژ، حمل مصدوم، تریاژ و اسکان اضطراری از پارامترهای مهم روند این مانور بوده است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ملایر با تمام توان و امکانات در این مانور حاضر شده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول